Ny Bildredigeringstävling !

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
Det kan ga lite segt for mig att fixa det har. Mitt internet har blivit avstangt av vissa skal sa jag kanske kommer vara lite inaktiv. Men jag kommer nog kunna sammanställa bilderna som ska anvandas imorgon.

Deespin sa:
Det kan ga lite segt for mig att fixa det har. Mitt internet har blivit avstangt av vissa skal sa jag kanske kommer vara lite inaktiv. Men jag kommer nog kunna sammanställa bilderna som ska anvandas imorgon.
jasså du, men nu är det ju typ över-över-övermorgon

Jo, men jag väntar på fler bilder eftersom dom flesta bilderna inte passar så bra att redigera tycker jag. Men jag får väl se nån bild till skulle vara bra.

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=52525 Lukas Lehrman som åker, jag som fotat.

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=52524 Andreas Knoop som åker, jag som fotat.

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=52523 Maxi Smith som åker, jag som fotat.

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=52522 Maxi Smith som åker, jag som fotat.

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=52521 Mathias Vinje som åker, jag som fotat.

Där har ni lite att leka med pojkar. Vill ni ha nån anna bild i mitt fotoalbum så är det helt oklej. Säg bara till först.

Jaja nu ska jag kolla igenom alla postade bilder och välja ut dom jag tycker passar bäst och lägger in dom här.

Huggybear sa:
nej han la ut den så att du INTE ska kunna redigera den.
tack för ett seriöst svar, men som redan sagt så ska ju deespin nu välja ut några bilder, men jag har redan redigerat klart bilden så ska jag lägga upp den..?

Senast ändrad:
637cfbd7df3ab4c7c5366c753e92cb01.jpg

Större bild

Foto: Jacob Gustafsson
På bilden: Jesper "Jeppenator" Norén

2a16883e3b7f0382f3e88497b1c83408.jpg

Större bild

Foto: Alexander "aeriksson" Eriksson
På bilden: Limpan och Jonas

4qj2bzm.jpg

Större bild

Foto: Olle "True" Westlund

7635140f2de355dde9b745c9ffa6dff9.jpg

Större bild

Foto Jacob Gustafsson
På bilden: Rasmus "rasmusericson" Ericsson

0918dce835a4da88960dd7b0b3a65a42.jpg

Större bild

Foto Erik Granström
På bilden: Felix fd."BigAir" Lind

Sådär

Jag valde dom bilderna för att dom var ganska olika och jag tror nog dom passar bäst att redigeras. Om ni tycker att nån bild ska bytas ut så får ni säga till, men det får ni göra snabbt eftersom jag inte kan byta bilder mitt i tävlingen.

Senast redigerad av en moderator:
flytta lite på lensflaren och ta bort bevel/emboss från kanterna så blir det nog fina fisken

Bidrag kommer från mig om tävligen fortfarande är igång?
redigerar "Foto: Olle "True" Westlund"
bidra kommer som sagt^^,

psjogren sa:
Bidrag kommer från mig om tävligen fortfarande är igång?
redigerar "Foto: Olle "True" Westlund"
bidra kommer som sagt^^,
jodå hoppas den e igång för ja är snart klar med bilden "Foto Jacob Gustafsson
På bilden: Rasmus "rasmusericson" Ericsson"

Väldigt kladdig, blandar lite för många olika ideer och stilar

- Linjen som ska följa åkaren och dela upp bilden i nederkanten av det blå rutiga fältet är väldigt tattigt ritat förstör nästan hela bilden
färgerna på landskapet skulle behövas fixas till
För många olika stilar

+ Kul med nån som inte följer samma mallar som alla andra och lägger ner lite tid på sina grejer och inte bara använder massa macron i PS

Bjurlid sa:
Väldigt kladdig, blandar lite för många olika ideer och stilar

- Linjen som ska följa åkaren och dela upp bilden i nederkanten av det blå rutiga fältet är väldigt tattigt ritat förstör nästan hela bilden
färgerna på landskapet skulle behövas fixas till
För många olika stilar

+ Kul med nån som inte följer samma mallar som alla andra och lägger ner lite tid på sina grejer och inte bara använder massa macron i PS
tacksam för kritiken (:
okej jag håller på och fixar till det nu.. men hur ska jag fixa färgen på landskapet? hur menar du? för mkt/lite mättnad i färgen?

hmm, jag vill försöka fixa nått pris, så blir det lite roligare för vinnaren + att fler kanske vill delta =)

edit: Jag menar inte typ en resa till tyskland för att se repriser från fotbollsvm 68, utan nått enklare, tex en hemsida som man kan använda för att lägga in filmer och bilder som man gjort, eller nått sånt.

Senast redigerad av en moderator:
Deespin sa:
hmm, jag vill försöka fixa nått pris, så blir det lite roligare för vinnaren + att fler kanske vill delta =)

edit: Jag menar inte typ en resa till tyskland för att se repriser från fotbollsvm 68, utan nått enklare, tex en hemsida som man kan använda för att lägga in filmer och bilder som man gjort, eller nått sånt.
verkar som en helschysst ide (:

Fattar mig aldrig på "slände ihop denna" syndromet. Varför inte lägga lite mera tid på det hela och verkligen försöka att göra den så bra som möjligt istället. Eller är det bara att rädslan för att säga att man försökt om andra inte skulle gilla den.

/johan

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp