Själv så har jag åkt på Burton två säsonger men inte riktigt "hookt" hade en Custom är ju ändå deras flagship bräda! och en Burton Process Flying V.
Kort sagt Custom bra för åka snabbt och funka i pudret men inte bästa flyttet och alldeles för hård så är svår bräda i parken!
Process var riktigt rolig och mjuk med sin FlyingV form, men när man kom upp i fart så funka den bra att curva med att plogg stop så tappa den grep direkt i hög fart så att bromsa gick inte om man inte ville sitta på arsle. Funka bra i parken men saknade pop!
Dock så måste jag säga mina Burton bräderna slog min Bataleon Evil Twin med häst längder. Var sjukt sugen på testa TBT så skaffa mig en innan jag drog till alperna. Sålde den 3 månader efter, när man kör aggressivt och snabbt på TBT så kunde ja från ingenstans på ny pistad, pist tappa skäret tror mkt på pga tbt, så inget för mig. Har en capita d.o.a nu så får se om rocker.camber.rocker är nogt. Allt det här är skrivit från min synpunkt så du kanske känner annat.
Så har du bestämt dig vad för slags form vill du ha på brädan flying v"camber-rocker-camber", rocker, original camber, rocker-camber-rocker eller zero?
Allt skrivit på mobil så är säkert något fel stavat.