Ny bräda inför kommande vinter.

Tobbehj

Ny medlem
Tjenare, nu är det så att jag inte riktigt har tänkt till vid köp av bräda tidigare och nu skulle jag vilja ändra på det. Jag söker en park/urban bräda som är hyfsat bred pga att jag har storlek 45 och på min nuvarande bräda skrapar jag väldigt ofta i. Så jag undrar ifall någon av er mer erfarna kan hjälpa mig och ifall ni kommer på någon bräda som skulle passa så skulle förslagen uppskattas.
Tack på förhand.

Du kan vara helt säker på att alla här kommer att gå in i den här tråden och skriva brädan dom kör på eller någons polares bräda som "verkar skitgrym".

Vad du bör göra är att kika runt lite och bilda en egen uppfattning om vilket märke du gillar bäst, sedan utgå från märket och kika på modellerna som de erbjuder. Till det du söker har varje märke idag flera olika modeller som skulle göra dig mer än nöjd, så kika runt lite och se vad dina favoritåkare kör för eller vilka du gillar bäst och utgå efter märket (:

Och försök även testa brädan med de bindningar och boots du ska använda för att veta hur brädan reagerar med just dina grejer!

Tillbaka
Topp