Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte förstått varför ALLA rekomderar SCOTT HOJJARNA!!!!! visst det sitter en hel del bra komponenter på dom men det är en jävligt klumpig och " ful hojj " :Dv-icke sa:scott, du kan få YZ1 för under 5, YZ0 kanske 7-9 tusen, finns olika modeller,
troNi, om han vill ha en cykel för typ 6k bör han ju inte bygga en custom. sånna cyklar landar aldrig under 20k! köp en kona. i princip det enda prisvärda märket. konas billigaste dirt(nu snackar vi riktig dirt!!) kostar runt 7500. det är nog tillräckligt stor skillnad på felts hojjar och kona shred för att det ska vara värt att lägga på 1,5k. har egentligen inget emot felt, men! dom kör med RSTgafflar!! inte bra...troNi sa:jag har inte förstått varför ALLA rekomderar SCOTT HOJJARNA!!!!! visst det sitter en hel del bra komponenter på dom men det är en jävligt klumpig och " ful hojj " :Dv-icke sa:scott, du kan få YZ1 för under 5, YZ0 kanske 7-9 tusen, finns olika modeller,
tycker du borde bygga en custom hojj isåfall. för då får du dom delarna som du vill ha. för om du köper en cykel i butik så får du oftast buta ut en massa manicker innan du är nöjd med resultatet,
btw jag har erfarehet utav ett dåligt scott köp![]()