Ny dirt för 5-6000?

Ny dirt för 5-6000?
Felt Jumpshot är väl sådär halv bra. Kostar dock 9500kr.

För 6000kr kan han för köpa min cykel. Den är riktigt nice. Kolla mina annonser.

Ny dirt för 5-6000?
Köp allt utom gaffeln då för 4800kr ! Grymt prisvärt. Sen lägger du vantarna på t.ex en Marzzocchi dirt jumper 3a och du har en rätt så billig och väldigt bra hoj.

Felt Jumpshot cykeln fanns att köpa på en lokal affär..

Ny dirt för 5-6000?
Tjenare jag har en riktigt fet dirt med 12mm slaglängd framgaffel ramen är en azonic och de är riktigt nice då ramen är svar och dämparen och sadeln är limegröna det är sprilans nya vevarbar på den och riktigt feta däck 2,4 fram och bak:)

Ny dirt för 5-6000?
Tjenare jag har en riktigt fet dirt med 12mm slaglängd framgaffel ramen är en azonic och de är riktigt nice då ramen är svar och dämparen och sadeln är limegröna det är sprilans nya vevarbar på den och riktigt feta däck 2,4 fram och bak:)

Ny dirt för 5-6000?
v-icke sa:
scott, du kan få YZ1 för under 5, YZ0 kanske 7-9 tusen, finns olika modeller,
jag har inte förstått varför ALLA rekomderar SCOTT HOJJARNA!!!!! visst det sitter en hel del bra komponenter på dom men det är en jävligt klumpig och " ful hojj " :D

tycker du borde bygga en custom hojj isåfall. för då får du dom delarna som du vill ha. för om du köper en cykel i butik så får du oftast buta ut en massa manicker innan du är nöjd med resultatet,

btw jag har erfarehet utav ett dåligt scott köp ;)

Ny dirt för 5-6000?
troNi sa:
v-icke sa:
scott, du kan få YZ1 för under 5, YZ0 kanske 7-9 tusen, finns olika modeller,
jag har inte förstått varför ALLA rekomderar SCOTT HOJJARNA!!!!! visst det sitter en hel del bra komponenter på dom men det är en jävligt klumpig och " ful hojj " :D

tycker du borde bygga en custom hojj isåfall. för då får du dom delarna som du vill ha. för om du köper en cykel i butik så får du oftast buta ut en massa manicker innan du är nöjd med resultatet,

btw jag har erfarehet utav ett dåligt scott köp ;)
troNi, om han vill ha en cykel för typ 6k bör han ju inte bygga en custom. sånna cyklar landar aldrig under 20k! köp en kona. i princip det enda prisvärda märket. konas billigaste dirt(nu snackar vi riktig dirt!!) kostar runt 7500. det är nog tillräckligt stor skillnad på felts hojjar och kona shred för att det ska vara värt att lägga på 1,5k. har egentligen inget emot felt, men! dom kör med RSTgafflar!! inte bra...

Ny dirt för 5-6000?
KONA är väl den ända billiga prisvärda hojjen egentligen, typ schred, scrap,stuff ta dig en titt på dom:P

Ny dirt för 5-6000?
exakt swerin! cannondale, commansial(stavning)och till och med scott är överprissatta!
tycker jag. den konan som är riktigt riktigt prisvärd, det är kona stuff men även shred scrap och resten av familjen är fina.

Tillbaka
Topp