Ny dubbelflip!

Ny dubbelflip!
jag känner honom :) var i valdi med honom han sög i början nu är han grymmast! därför är jag nästan lika grym ;)

Senast ändrad:
Ny dubbelflip!
haha den där är så sick!!

men ni ska inte lyssna på usa.. dom säger rodeo åt allt som inte är rakt, seriöst ^^

har svårt o avgöra om det är en misty 10, bio 7 eller flatspin 7.. nåt av de till misty 5 iaf :P

Ny dubbelflip!
Jävla grymt trick om man ser till svårighetsgraden, men det var inte snyggt, ser ju ut som ett trick i en freestyletävling......

Cleanare med en riktigt fet 180 =)

Ny dubbelflip!
Jarle sa:
Vem var det som sa att jibbing och freestyle inte hade något gemensamt?
Jibbingen börjar påminna väldig mycket om detta, hade han vart rak i kroppen hade han ju platsat på vilken poängtavla som helst!

Kul med "nya" saker dock
håller med. snurra mindre å lägg på en fet grab så hadde de varit najs som faen

Ny dubbelflip!
pistol flip lät inte så vackert men tycker dock att själva flippen inte ser så dålig ut, men som ni säger den skulle ju bli fetare me nån sexig graab;D

Ny dubbelflip!
är det någon som sett ´high society när killen i outrot lägger switch bakcflip to 180 to frontflip??
ni som sett den, känns väll lite som att om någon skulle göra den nu skulle det bli kalabalik :p

Ny dubbelflip!
håller med att det börjar gå mer och mer å freestyle-stil. men jag har ingenting emot det.. skönt att utveckling fortsätter av nya trick hela tiden..

ngong som vet vad låten/ bandet heter? grymt skön iallfall : videon+ tricket+låten.. :D

Ny dubbelflip!
lingondricka sa:
haha den där är så sick!!

men ni ska inte lyssna på usa.. dom säger rodeo åt allt som inte är rakt, seriöst ^^

har svårt o avgöra om det är en misty 10, bio 7 eller flatspin 7.. nåt av de till misty 5 iaf :P
det är flat elr rodeo 7 till misty 5

Ny dubbelflip!
som någon nämnt tidigare så är det ju inte det minsta snyggt.
svårighetsgraden är säkert hög, men snyggt var det inte... ser ut som ett hopp i en vanlig freestyletävling där det går ut på att göra så många volter och snurrar som möjligt.

Ny dubbelflip!
med all respekt till åkaren och hans skillz måste jag ändå säga att flippen är ful.. ett jävla freestyle trick som saknar både stil och grab.. gillar ej.. går säkert att utföra snyggt i ett större hopp

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp