S
Sandlake
Guest
Ny filmsatsning!
Orginellt..Mohlkert sa:Project Mayhem
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Orginellt..Mohlkert sa:Project Mayhem
Haha ja du kanske det. Blir till att köpa en bärbarhårddisk på minst 300 gb eller vad säger du? Format? Kvalite? Haha jag har ingen aning och det säger jag inte för att det är oseriöst utan för att jag lade upp tråden för att kolla vad intresset var. Nu när jag inser att det verkligen finns intresse och energi för att göra någonting som skulle motsvara min idé är det sjukt kul och jag inser att jag nu behöver strukturera upp det hela lite bättre.Pillard sa:Shit, kan tänka mig att du kommer behöva en stor jäkla hårddisk när halva skidsverige vill vara med och skicka material...Men ett schysst initiativ dock. Har du några idéer om format och liknande? Alltså på materialet...
Väl rutet, skiers unite!Mohlkert sa:Haha vadå med jibb? Vi söker ju allt! Storgbersåkning, jibb, tjejer, killar. Tycker man ska koncentrera sig på att få igång ett projekt istället för två. Har större chans att bli nått bra. Så rippa inte min idé nu victor![]()