Ny lins till Oakley crowbar

Rangers1912

Ny medlem
Sha, jag har ett par Oakley Crowbar -06 och nu undrar jag om det finns någon schyyst Spegel/Olje lins till dom.. och isf var? länk till hemsida?

köp Fire Iridrium eller gold iridium är väl dom du borde ha! dom absolut snyggaste oakley linserna för soligt väder enligt mig själv! :)

är ganska säkert på att den finns på Junkyard.se eller typ boardstore.com eller nån sån sida! så kolla runt lite så hittar du säkert

black iridium är sjutk snygg, en sån tänkte jag inhandlsa mig. fler linser hittar du på oakley.com, dock väldigt kassa ilder där.
Annars alla som tar in oakley kan ju få hem linser, i övrigt så har väl dom som str ovan, junkyar, boardstore. även bluetomato och hot-zone.tv har tror jag om jag inte minns fel... tänkte själv inhandla mig en black eller gold iridium från junk.

Lee-nus sa:
man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.
då kan jag tala om att det nog finns många på det här stället som inte är normalt funtade.

till ämnet. någon iridium lins för soligt väder. men om du vill ha en all-roundlins så hör jag hört att H.I yellow ska vara bra.

jeppenator sa:
Lee-nus sa:
man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.
förmodligen vill han ha något för rsoligare dagar ;) haha och då är det väl spegel/olje linser som är att rekomendera!.. haha
ja, man kan ju hoppas att så är fallet. däremot kommenterade jag inte på vad trådskaparen skrev, utan vad som skrivits tidigare i tråden.

vad jag menar är att om man köper en fire iridium för att se ball ut i liftkön så kan man ju lika gärna lägga ner... eller åtminstone avstå från att köpa.

rudil sa:
då kan jag tala om att det nog finns många på det här stället som inte är normalt funtade.

till ämnet. någon iridium lins för soligt väder. men om du vill ha en all-roundlins så hör jag hört att H.I yellow ska vara bra.
ja, antagligen.
nej, yellow h.i. är ingen bra allroundlins, den är alldeles för ljus i stark sol t.ex. eller rättare, det finns linser som är betydligt bättre för det ändamålet. däremot är den grym när det är mulet, flatljus, eller vid kvällsåkning.

Senast ändrad:
rudil sa:
Lee-nus sa:

Har du provat då? Jag skulle inte vilja ha en H:I Yellow när solen tittar fram mellan molnen.. Pink.iridiumlinsen är betydligt mer allround.

Senast ändrad:
Eric_W sa:
Har du provat då? Jag skulle inte vilja ha en H:I Yellow när solen tittar fram mellan molnen.. Pink.iridiumlinsen är betydligt mer allround.
En lins som alla glömmer bort är Hi persimon! Den är för samma väder som yellow men den är ljust röd med lite blått spegel. Sjukt skön lins. Eftersom den är röd så är den lite mer allround än Hi yellow när solen kommer fram och sånt.

Jon Olsson använder den flitigt om man kollar på hans videoblogg.

Tillbaka
Topp