Rangers1912
Ny medlem
Ny lins till Oakley crowbar
Sha, jag har ett par Oakley Crowbar -06 och nu undrar jag om det finns någon schyyst Spegel/Olje lins till dom.. och isf var? länk till hemsida?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
förmodligen vill han ha något för rsoligare dagarLee-nus sa:man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.
då kan jag tala om att det nog finns många på det här stället som inte är normalt funtade.Lee-nus sa:man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.
ja, man kan ju hoppas att så är fallet. däremot kommenterade jag inte på vad trådskaparen skrev, utan vad som skrivits tidigare i tråden.jeppenator sa:förmodligen vill han ha något för rsoligare dagarLee-nus sa:man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.haha och då är det väl spegel/olje linser som är att rekomendera!.. haha
ja, antagligen.rudil sa:då kan jag tala om att det nog finns många på det här stället som inte är normalt funtade.
till ämnet. någon iridium lins för soligt väder. men om du vill ha en all-roundlins så hör jag hört att H.I yellow ska vara bra.
Har du provat då? Jag skulle inte vilja ha en H:I Yellow när solen tittar fram mellan molnen.. Pink.iridiumlinsen är betydligt mer allround.rudil sa:då kan jag tala om att det nog finns många på det här stället som inte är normalt funtade.Lee-nus sa:man väljer lins efter behov, inte efter utseende. åtminstone om man är normalt funtad.
till ämnet. någon iridium lins för soligt väder. men om du vill ha en all-roundlins så hör jag hört att H.I yellow ska vara bra.
En lins som alla glömmer bort är Hi persimon! Den är för samma väder som yellow men den är ljust röd med lite blått spegel. Sjukt skön lins. Eftersom den är röd så är den lite mer allround än Hi yellow när solen kommer fram och sånt.Eric_W sa:Har du provat då? Jag skulle inte vilja ha en H:I Yellow när solen tittar fram mellan molnen.. Pink.iridiumlinsen är betydligt mer allround.