Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha!gubbfan sa:Enligt säker källa är gamla Olypia såld till Polen.
Adjöss med den
Se det possitivt, du fick ju iaf. valuta för spritpengarna!HotDamnSara sa:"Den nya Olympialiften är den första så kallade Telemixliften i världen."
Åh fan. Undrar vad jag varit full på när jag åkt den rent funktionellt identiska stolar-varvat-med-gondoler-liften vad-den-nu-heter i Verbier... Bara jag som haft den fyllehallucinationen?
Idag (söndag) stog det en gondol och tre stolar på parkeringenAdddan sa:Fränt!jag var där för nån helg sen, då stog alla stolar och gondoler nere på bilparkeringen. Men det måste ha gått fort frammåt.
Den nya liftens bergsstation står 10,66 meter väster om den gamla, så det som är bråte på bilden är den gamla. Och det är inte en ramp för att hoppa på/av gondolernaCarled sa:Den står nog på samma plats... De vill väl inte gjuta om fundamentet. Det som du tycker ser ut som bråte tror jag är rampen för att kunna hoppa av/på gondolerna...
mysigaStorlien sa:Bild på Gondol:
[url]http://img82.imageshack.us/img82/2426/1nov0603tf4.jpg[/url]
Och sittsvärme!MartinT sa:Sittplatserna är som åkande soffor, najsi
Haha shit e det värme i dom också?Storlien sa:Och sittsvärme!MartinT sa:Sittplatserna är som åkande soffor, najsi
dom är så j**** sköna
Ja det står längre upp i trådenMartinT sa:Haha shit e det värme i dom också?
Okej men hur kommer värmen till sätena då? Det går ingen sladd eller nåt :PStorlien sa:Ja det står längre upp i trådenMartinT sa:Haha shit e det värme i dom också?
Jag vet inte män det är väll något batteriMartinT sa:Okej men hur kommer värmen till sätena då? Det går ingen sladd eller nåt :PStorlien sa:Ja det står längre upp i trådenMartinT sa:Haha shit e det värme i dom också?
Ja, den stannar ju "hela tiden".MartinT sa:Men varför stannar den hela tiden? Den står nästan mer stilla än vad den åker känns det som
vaddå "hänger på grindarna"Storlien sa:Har nu fått reda på vad problemet är.
Det är två problem:
1. Om man hänger på grindarna
2. En säkerhets-brytare som kollar att gondolernas dörrar är stängda krånglar
Gubben i skägget brukar ju "bo" i Högdals liften :D han e riktigt skön, men jag var lite rädd för han när jag var mindrevattenflaskan sa:GUBBEN MED SKÄGGET 4EVER!!!!!!!!!!!!! :p:p:d. Jobbar han där i år oxå? vill träffa han :P
Dem grindarna (8 st.) som släpper ut folket på rullbandetMartinT sa:vaddå "hänger på grindarna"Storlien sa:Har nu fått reda på vad problemet är.
Det är två problem:
1. Om man hänger på grindarna
2. En säkerhets-brytare som kollar att gondolernas dörrar är stängda krånglar