Nosskire
Medlem
Ny parkbräda - Vilken?
Jag:
186 lång
75 kilo
45 skostorlek
Åkare: Puder å pist än så länge..
Vill nu lära mig åka park å teståkte lite park brädor förra året och dem var grymt roliga överallt!
Har funderat på en LTB CAMO som jag älskade var riktigt fet !
http://www.snowboard-online-shop.eu....html?osCsid=e04a3a0e078712ef430f59695c0ecf98
Frågan är, vilken längd borde jag skaffa mig ? är 162 för långt för mig? Kommer ju ha den i pisten också och inte bara park...
Har redan en Baron es 164 och en Unity Pride 159, tänker sälja den senare för det är en allround bräda.
Några andra tips på brädor? Vill fortfarande kunna ligga och carva med den i pisten så den ska inte vara 100% parkbräda.
186 lång
75 kilo
45 skostorlek
Åkare: Puder å pist än så länge..
Vill nu lära mig åka park å teståkte lite park brädor förra året och dem var grymt roliga överallt!
Har funderat på en LTB CAMO som jag älskade var riktigt fet !
http://www.snowboard-online-shop.eu....html?osCsid=e04a3a0e078712ef430f59695c0ecf98
Frågan är, vilken längd borde jag skaffa mig ? är 162 för långt för mig? Kommer ju ha den i pisten också och inte bara park...
Har redan en Baron es 164 och en Unity Pride 159, tänker sälja den senare för det är en allround bräda.
Några andra tips på brädor? Vill fortfarande kunna ligga och carva med den i pisten så den ska inte vara 100% parkbräda.