Juckelsprak Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #1 Hej! tog mig tid att pimpa brädan idag. Blev helnöjd med resultatet! Före: Efter: Senast ändrad: 2007-01-25
S stoffe_H Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #2 va de nödvändigt att ha första bilden halv och uppochner och efter bilderna ihopklippta konstigt ? annars snygg bräda
va de nödvändigt att ha första bilden halv och uppochner och efter bilderna ihopklippta konstigt ? annars snygg bräda
KalleKax Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #5 Tjena bosse vad de vart mycket Hallick över den brädan nu. Pimp måste vara de mest "ute" ordet 2007. Nu är de Hallick som gäller. Kax
Tjena bosse vad de vart mycket Hallick över den brädan nu. Pimp måste vara de mest "ute" ordet 2007. Nu är de Hallick som gäller. Kax
Juckelsprak Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #6 1. Jag hade ingen bättre innan bild. Sen va det någon knepig inställning på kameran så den la ihop alla :/ Ericsson skit.. Tack för kommentarerna, men jag kör nog kvar på pimp.. Är lite gamalmodig av mig 8-)
1. Jag hade ingen bättre innan bild. Sen va det någon knepig inställning på kameran så den la ihop alla :/ Ericsson skit.. Tack för kommentarerna, men jag kör nog kvar på pimp.. Är lite gamalmodig av mig 8-)
M math-ematics Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #7 vad har du gjort egentligen? har du satt på klistermärken och kallar det för o pimpa brädan?
Juckelsprak Ny medlem 2007-01-25 Ny pimpade brädan.. #8 Svartklistermärke, från pimpmyboard.se.. Sen klistermärken ;D
M math-ematics Ny medlem 2007-01-26 Ny pimpade brädan.. #9 så nu åker du bara runt o gör reklam för något du inte tjänar pengar på? (borträknat märken på kläder och vilken bräda du eg har etc)
så nu åker du bara runt o gör reklam för något du inte tjänar pengar på? (borträknat märken på kläder och vilken bräda du eg har etc)
tooj Ny medlem 2007-01-26 Ny pimpade brädan.. #12 hehe, om du kollar inställningar på din ericsson"skit" så kanske du hittar att du har valt bildläget panorama :P
hehe, om du kollar inställningar på din ericsson"skit" så kanske du hittar att du har valt bildläget panorama :P
Superpark Aktiv medlem 2007-01-28 Ny pimpade brädan.. #14 Riktigt fet blev den!! men helvete lär dig lär dig ta bra bilder, var fan det sämsta jag sett!!! peace bro!
Riktigt fet blev den!! men helvete lär dig lär dig ta bra bilder, var fan det sämsta jag sett!!! peace bro!
K KimLarsson Ny medlem 2007-01-28 Ny pimpade brädan.. #16 aaah jag ser inga bilder *konstigt*? är jag ensam om de ?
APANBANARNE Ny medlem 2007-01-28 Ny pimpade brädan.. #19 ja det är WESC! Fattar inte att folk har så jävla svårt att skilja dem åt? Senast ändrad: 2007-01-28
freddag Medlem 2007-01-28 Ny pimpade brädan.. #20 Ascoolt, ser ju precis ut som du vore en sponsrad aakare. HUR BALL AER INTE DET!?
Jeenyus Medlem 2007-01-28 Ny pimpade brädan.. #21 randomklibbor e så fint. det där pimpmyboard.se måste ju vara 2006 års största cashscam. fy fan rent ut sagt.
randomklibbor e så fint. det där pimpmyboard.se måste ju vara 2006 års största cashscam. fy fan rent ut sagt.