Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Länken funkar tyvärr inte. Men låter ju kanon! Har letat länge efter pjäxor med manlig storlek =)Denna ser ju ut att kunna bli riktigt bra. dessutom äntligen en ntn-pjäxa i mondo 31, tog bara 15 år att få till
Nästa höst är det jag sett.Grymt! När/var kan man beställa?
Nej bara tån. Ryktet säger juridiska skäl att Scarpa slutade med hältech pga nån som trampat ur pjäxa ur bindning på helt fel ställe och stämt dom. Men finns säkert ngn annan här som har säkrare info om varförHar den nya modellen tech-inserts i hälen eller är det bara tådelen som på senare modellerna?
Garanterat skistore och alpingaraget. Har man högt insteg (hög fot så kan man glömma dessa enligt tester som ligger ute så jag får köra vidare med scott voodooNågon som vet om någon svensk butik kommer ta in dessa? Köpsuget är stort!
Får helt enkelt prova i butik. Har aldrig kunnat köra med scarpa tidigare.Kör gamla TX pro nu och den sitter bra, har högt fotvalv men det brukar lösa sig med en bra sula.
Problemet för mig har varit är att det trycker på ovansidan av foten för att min fot är för hög.Får helt enkelt prova i butik. Har aldrig kunnat köra med scarpa tidigare.
Finns hos www. Gotur.seGrymt! När/var kan man beställa?
Har precis uppgraderat här också. Har endast ”vardagsrumskört” pjäxan än så länge så tyvärr ingen uppfattning hur den ger med sig efter inkörning.Himla fin pjäxa! Fick hem ett par jag köpt från Alpingaraget igår. Men en fråga om om passform, ifall någon kan svara:
Pjäxan sitter väsentligen bra på mig, men trycker och ömmar distinkt på en punkt på utsidan foten, en bit upp från fotranden, där foten blir bredare. Båda fötter.
1. Tror ni innerpjäxan anpassar sig mer än marginellt efter foten? Isåfall kan jag köra på och se vad som händer efter X skiddagar.
2. Är detta en pjäxa man annars kan be en pjäx-verkstad att anpassa och ”trycka ut”?
Vad tycker du skiljer gammla tx pro mot nya i passform?Upplevs lite mjukare än Crispi Evo (den grå) tycker jag. Enda Crispin jag åkt tyvärr, vet inte om den skiljer sig från Shiver. Gillar nya Scarpa tx pro bättre men det är nog framför allt pga bättre passform på min fot.
Ja mkt bättre plats för tårna i Scarpa tycker jag. Crispins tåbox upplevde jag som smalare och framför allt trängre längst fram. Har inte åkt på gamla TX Pro men har hört att passformen är lik, dock är nya några mm kortare även inuti så om man legat på gränsen mellan storlekar har jag sett att vissa velat välja ett snäpp större.Vad tycker du skiljer gammla tx pro mot nya i passform?
Crispi är wc:hård, evo: medel, shiver mjuk.
Kanske nya tx pro, lite mer är som shiver då. Jag valde crispi då de skulle vara smalare än scarpa. Men skulle vilja ha lite mer utrymme för tårna.