Nya åka skidortidningen

• Trådstartare Trådstartare George_Hagi
  • Start datum Start datum
G

George_Hagi

Guest
Nya åka skidortidningen
Att man aldrig lär sig.... man blir glad som en speleman varje gång tidningen dyker upp i lådan, men nu får det fan räcka, detta var det sämsta jävla nummer jag någonsin stött på... hur jävla många gånger ska man behöva läsa "den totala guiden till svenska fjällen" eller nån fånig topplista som var kul första gången den kom för 5-6 år sedan, jag räknar till 5 läsvärda sidor (kopparåsen) i hela jävla tidningen och då är det ändå ett extra tjockt specialnummer som det står på framsidan.... tittar man sen på vad nästa nummer ska innehålla så blir det inte bättre... "restips till alperna med barn" och "400:e guiden till norska fjällen" är några av rubrikerna, visst är det nån rubrik som låter intressant med men det hjälper fan inte, nu är jag förbannad!!!

Nån som e på på att starta en egen alternativ skidblaska?

Nya åka skidortidningen
Startar du en så lovar jag att jag ska prenumerera på den! Det finns ett stort hål att fylla nu när Freeze läggs ner...

Nya åka skidortidningen
Jag är seriöst med på att starta en!!!
Alternativ, oberoende med individuell stil.
Bra idé!
Vi kan ha roliga hembyggeprojekt, lowbudget-tips och KRITISKA tester.
Några fler som gillar idén? Nojlas, ChamBenke, BigAir?

Nya åka skidortidningen
Ja de skulle sitta fint med en ny tidning. Säg bara till om ja ska komma och fota eller om ni vill ha några feta skidbilder!

Nya åka skidortidningen
Leo nu har du fan tappat det..... Skidtidningen ja du gosse du har alltid haft mågna jærn i elden ha ha See ya soon homeboy

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp