Nya bindningar(SB), är de här något att ha? *LÄNK*

Dags att köpa nya bindningar till min snowboard och har kollat runt en hel del på nätet. Jag har dock inte så stor koll på vad som är bra och dåligt men "fastnade" lite för de här:

http://www.edgeriders.com/ride-delt...p-3323.html?osCsid=m5nnhtd1q5tgb4e942k54tmt23

Är dom något att ha? Kör mest i park, en del off pist också men nästan inget i backen.

Har ni något tips på några bättre så är jag mer än tacksam om ni länkar!

Tänkte också passa på och fråga om de här sidorna är pålitliga och om nån som tidigare handlat där vet ungefär hur lång tid det tar att få hem grejerna:
www.edgeriders.com
www.tactics.com
www.hangloose.se

Tack på förhand
//
TGTBT

Tjena!

Jo men Ride är det inget fel på. Jag har inte kört med just delta bindningen tidigare, men med andra Ride bindningar som fungerar alldeles utmärkt.

Angående sidorna så har jag bara handlat från tactics. De var riktigt bra och med supersnabb leverans, iaf den gången jag beställde.

lycka till

Tack jekki för ditt svar! Men är ride bra jämfört med burton, forum osv? Särskilt när det gäller park åkande, det är lite de som jag är mest fundersam över. Prisvärda? osv.

Skit gött att tactics funkar då blire väl nästan därifrån jag handlar!

tacksam för mer svar!
// TGTBT

Bra fråga. Brädorna är enligt mig minst lika bra, Ride är rätt stora o har funnits bra länge nu.
Bindningarna det vet jag inte riktigt, Men mina har då aldrig krånglat o precis som med burton/forum så har ju Ride också sina olika modeller anpassade för olika typer av åkning.

Själv så kör jag på ett par flow bindningar på min Ride havoc 152:a just nu. O Har ett par Ride LX bindningar med toe strap på min extrem 158. Båda fungerar utmärkt.

Tactics från USA om jag minns rätt?
var beredd på tullavgiften. Men har du hittat någon riktigt bra rea produkt brukar det ändå bli en rätt bra deal.

Lycka till ;P

köp inte bindningar tänk om de går sönder då har du slösat massor av pengar!

Aa det blir väl att köpa ett par ride bindningar då =). Toe strap/Icke toe strap? någon koll på den fronten?: )

Btw någon som vet var jag kan hitta

BONFIRE RADIANT PARTICLE PANT i lime färg någonstans? Finns på edgeriders men där är dom slutsålda, även hittat på andra sidor där om är slutsålda. Gärna europeisk sida! :)

tyty

Ride DELTA bindningar verkar vara bra, köpte dom idag (så har inte testat)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp