Nya brallor(sessions)

dif_89

Ny medlem
Nya brallor(sessions)
Har nyss köpt ett par nya sessions brallor storlek M, Dom är lite för långa men jag vet inte riktigt om dom är riktigt feta. Vet inte om jag ska byta till ett par L då eller hur fan jag ska göra, kan någon hjälpa mig?

Peazz!

Nya brallor(sessions)
Jag är 167 typ och ska beställa Oakley spray pant i large och oakley vapor jacka i large med om jag är tillräckligt snäll hemma:D

Nya brallor(sessions)
okej men jag beställde nyss ett par scott twist pants M är ca 172 men gå tillbaka och prova igen men det gör ju inget så länge doim inte blir för små eller för stora så att dom blir otympliga.

Nya brallor(sessions)
men de kan du väll inte fråga oss? alla byxor e ju olika baggy. hur ska vi kunna veta hur dina m är? och hur dom sitter på dig, de e väll du som ska ha dom också

Nya brallor(sessions)
seriöst...ursäkta men är du handlingsförlamad eller blind ?
om inte känner, ser du om de är rätt storlek
sen är du 17år och M borde inte passa i midjan,
skulle satsa på strl Large

peace xD

Nya brallor(sessions)
köp L.. bättre för mkt baggy en för lite. allt ksa ju va så stort som möjligt typ :P hehe

Nya brallor(sessions)
minusgrader sa:
ekdahl sa:
du har alvarliga problem.
instämmer
Jag instämmer också ... speciellt när han skriver att dom är för långa och att han sedan funderar på att köpa större...

ps. längden mellan ett par M och ett par i L är inte så stor den största skillnaden är midjan. dom blir inte mycket mer baggy för att du köper en storlek större alltså ...

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp