Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag e påP-Dorf sa:hur många tycker att forumindelningarna skall vara borta tills imorgon kl 15?
johan sa:Först vill jag bara säga att ni måste ge saker lite tid. Allt sitter inte helt hundra än och ändringarna är här för er skull.
Strejk löser ingen saker. Däremot får ni gärna komma med synpunkter på hur ni villl ha det samt ge argument varför. Jag sliter ju trots allt i timmar för att ni ska trivas på sajten.
Att ni orkar! Inte var alla för den nya designen som kom förut heller men man vänjer sig... Varför inte bara ge denna förändring några veckor?OlaMelin sa:johan sa:Först vill jag bara säga att ni måste ge saker lite tid. Allt sitter inte helt hundra än och ändringarna är här för er skull.
Strejk löser ingen saker. Däremot får ni gärna komma med synpunkter på hur ni villl ha det samt ge argument varför. Jag sliter ju trots allt i timmar för att ni ska trivas på sajten.
Dom som är freeridere skulle nog inte tycka att det var någon bra idéThe_Klimp sa:Men det är såhär, "Freeride" är till för alla, "Jib" är inom området jib, jag tycker att det kan va som det är... "Det duger åt mig"
kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tankejohan sa:Nu är uppdelningen justerad så att det finns gemensamma forum som alla ser oavsett om du valt freeride eller jib. De gemensamma forumen är:
- Snowboard
- Övrig utrustning
- Filmkunskap
- Fotokunskap
- Kommersiell skidfilm
- Allmänt
- Buggar och testforum
- Freeride.se
- Hälsa
- Jib Academy
- Tävlingar och event
- Mountainbike
- Vattensport
- Övriga sommaraktiveter
så var det ju förut.thom8 sa:kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tankejohan sa:Nu är uppdelningen justerad så att det finns gemensamma forum som alla ser oavsett om du valt freeride eller jib. De gemensamma forumen är:
- Snowboard
- Övrig utrustning
- Filmkunskap
- Fotokunskap
- Kommersiell skidfilm
- Allmänt
- Buggar och testforum
- Freeride.se
- Hälsa
- Jib Academy
- Tävlingar och event
- Mountainbike
- Vattensport
- Övriga sommaraktiveter
förut var det ju att man kryssade för dom man inte ville se men det gjorde ju tydligen ingen så varför inte kryssa för dom man vill se istället?Deespin sa:så var det ju förut.thom8 sa:kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tankejohan sa:Nu är uppdelningen justerad så att det finns gemensamma forum som alla ser oavsett om du valt freeride eller jib. De gemensamma forumen är:
- Snowboard
- Övrig utrustning
- Filmkunskap
- Fotokunskap
- Kommersiell skidfilm
- Allmänt
- Buggar och testforum
- Freeride.se
- Hälsa
- Jib Academy
- Tävlingar och event
- Mountainbike
- Vattensport
- Övriga sommaraktiveter
då är det ju bara att lämna dom man vill se okryssadethom8 sa:förut var det ju att man kryssade för dom man inte ville se men det gjorde ju tydligen ingen så varför inte kryssa för dom man vill se istället?Deespin sa:så var det ju förut.thom8 sa:kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tanke
Märks att folk som Thmo8 kanske inte kollat igenom forumet och allt innan dom börjat gnälla?thom8 sa:kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tankejohan sa:Nu är uppdelningen justerad så att det finns gemensamma forum som alla ser oavsett om du valt freeride eller jib. De gemensamma forumen är:
- Snowboard
- Övrig utrustning
- Filmkunskap
- Fotokunskap
- Kommersiell skidfilm
- Allmänt
- Buggar och testforum
- Freeride.se
- Hälsa
- Jib Academy
- Tävlingar och event
- Mountainbike
- Vattensport
- Övriga sommaraktiveter
Precis att man får välja själv :Djeppenator sa:PRECIS!! håller fullständigt med hjalle.. man borde på något sätt kunna fixa till detta så man kan bocka i dom freeride delar man vill se
Anledningen till att denna indelning infördes var just för att det gamla systemet INTE var bäst för alla.Unknown_Telemark sa:tror säkert man kan vänja sig vid detta...
men jag tycker att FÖRENA FREERIDE MEDLEMARNA med det "gammla forumet" skulle vara det bästa för alla..
har jag gnällt? man bockade för dom man inte ville se, det jag menade var att man skulle kryssa för dom man vill se när man kryssar för jib eller freeride, så att man får välja själv vilka kategorier som ska ingå i ens "jib" grupp o att alla inte har samma. alla har väl inte samma övriga intressen bara för man vill se jibb-amatörfilmer i forumet?!CrashX sa:Märks att folk som Thmo8 kanske inte kollat igenom forumet och allt innan dom börjat gnälla?thom8 sa:kan man inte istället få välja vilka kategorier man är intresserad av? att man kryssar för dom man vill se så slipper alla klaga så himla mycket om vad som finns med och inte i "jib" respektive "freeride" grupperna.. bara en tanke
Före denna ändringen gjordes var det precis det man kunde göra,man gick in på inställningar och bockade för dom forum man inte vill se.
Herregud !
Man kan göra det nu också...
Självklart blir det bökigt och den förra lösningen var underbar, om det inte hade vart för alla motsättningar, mer eller mindre idiotiska svar och mindre begåvade svar från mindre eftertänksamma människor.Unknown_Telemark sa:kan ju bli drygt och hålla på och byta varje gång man vill läsa något om nått som finns i "den andra kategorin (freeride/jibb)" jag tyclte det var bra förut att alla forumsdelar var med, för du kunde man ju enkelt läsa om lite av varje utan att ändra någonting..
WORDOScratchO sa:jag tycker man skulle ha ett till alternativ att man kan välja att visa båda!
jag gillar både puder och park!
Instämmer.. men också den gamla funktionen att kryssa i vad man vill se..yahman sa:WORDOScratchO sa:jag tycker man skulle ha ett till alternativ att man kan välja att visa båda!
jag gillar både puder och park!