Nya graben är här!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Nya graben är här!
Nu får den här tråden dö ut, men har ni nån egen grab ni kommit på så posta den gärna!

Senast ändrad:
Nya graben är här!
Varför skulle alla åka omkring och ta sej på kroppen?! Låter jävlit pereverst! Den där ideén kan du slopa direkt Biggis!

Nya graben är här!
låter inte alls fel
o
( )
ll bad boll grabb

Föresten så tycker jag inte det är perverst att ta sig på kroppen
det är skönt

bra ide big

Nya graben är här!
Ja, och assgrab har, i allafall i mina kretsar, cirkulerat som ett hett trick ganska länge.

Vid närmare eftertanke skulle ju en form för elefantgrab (där man håller på sin näsa med ena armen, och gör en snabel genom att föra den lediga armen genom den naturligt skapade öppningen. Näshållararmen skapar med sin båge, i kombination med snabelarmen än tillnärmningsvis perfekt imitation av en elefant) vara ganska tuff. Plus att den är seriöst avancerad om man gör den i den nämnda följden, med tanke på att stavarna komplicerar ytterligare.

Tippar vi får se en del elefantgrabs i Strynparken i sommar!!

Nya graben är här!
pinsamt. jag har fått en bättre ide, kan man inte blockera folk på freeride, så man inte se forum inlägg, bilder, gästbok inlägg och allt från den användaren, då skulle man slippa dessa pinsamma inlägget.

Nya graben är här!
herring: Vi får väl ta och testa med BigAir ;)

EDIT: wow, det funkade, knappt några inlägg kvar i forumet och man plockar bort honom, får nog fortsätta ha det så :)

Nya graben är här!
victorWallstream: ballgrab är inte spred med handen mellan benen,ma ska göra en blanding av daffy och spread altså snett.

Nya graben är här!
Ni har ju alla glömt att tail och nosegrab också går att göra på kroppen (Ta tag i baken och näsan).
Det där med stavgrab har en kompis tänkt göra hela sässongen. Han tänkte göra som en mute fast man tweakar med staven iställetför med handen.

Nya graben är här!
ja jag tror ialafall att detta kommer vara inne om sisådär 10 år :P

Och man kan ju utveckla det grymt mycket, man kan ju t,ex ta på näsan med vänster hand och på foten med höger.

Jag lär ju köra med detta i vinter...

ps. snart kommer stavgraberna, men det kommer dröja cirka 20 år.

Nya graben är här!
man tar ju på skidorna eftersom de sitter så långt bort från axlarna som möjligt, alltså måste man göra sig mindre och mer kompakt. detta leder till att man ser ut att ha mer kontroll i luften = smooth. vad är snyggast, ett trik så man gör en safty med böjda men och rygg eller om man sträcker ut armarna och benen som faaan och ser ut som en jävla vandrande pinne i en d-spin typ?

Nya graben är här!
Då kan man t,ex graba ena handen på knäet och huka och andra på skallen m,m :D

Nya graben är här!
Säg vad ni vill. Men ni får se, en dag slår min idé igenom och alla kommer köra med detta.

Nya graben är här!
Jag har docken idé: Yxgraben, man grabar tag i skidan när den inte är fast på pjäxan och så slår man den i huvudet som en yxa på alla idioter på de här forumen som kommer så mycket fjortisinlägg att man som 18-åring tycker sig vara lastgammal och fårståndig som hela världen tillsammans. Bra idé?

Nya graben är här!
tja, man kan ju alltid pröva att göra en barbaradockan-360 eller prostitute7:a om man inte vill ta på sig på diverse ställen.

INTE*

Nya graben är här!
Ja Daniel_Olsson, en Cyberkram!

Exakt, railandet kan också utvecklas nått enormt som Zweetchuck sa.
Varför inte raila på händerna? Finns 2 versoner, antingen sätta händerna under skidorna och raila eller stå uppochner på händer och försöka glida fram.

Men risken för skador är oändlig.

Nya graben är här!
det verkar ju helt klart (som både jag och BigAir visar i våra exempel) att den "nya erans" rails verkar vara den del som är farligast, bara tanken på att raila med skidorna på dina egna händer får en att vrida sig i smärta, trots att jag inteens provat. men om ni nu tänker utföra dessa vansinnes dåd så lyd mitt råd, ta dubbla handledsskydd (för t.ex inlines) och sätt på båda sidorna om händerna, händeran blir nog säkert mosade i alla fall men ni slipper i alla fall infekterade skärsår på översidan av hnderna, hellre benbrott än blodförgiftning;)

familjelyckan får ni väl tejpaeller något, use re imagination

Nya graben är här!
Jag vill ha upp den här diskutionen igen så ja skriver lite här =P jag tycker Jon o killarna ska börjar lira med kroppsgrabs det ger högre betyg hos det kvinliga domarna !

Nya graben är här!
Hahahaha, detta har verkligen väckt dom döda från graven.
Det är ju en fin väg att utvecklas på, även stavgrabar kan man börja använda, gör man grabar på skidorna kan man ju lika väl göra det på annan utrustning såsom stavar.

Tailgrab-stav kanske?
Sen var jag vell inte riktigt seriös när jag skrev detta, som endel verkar tro. Men alltid roligt med kommentarer :D

Hadet!

Tillbaka
Topp