Nya graben är här!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Nya graben är här!
Haha, jag vet. Dom flesta tog mig på största allvar. Lite humor får ni ju allt ha ;)

Nya graben är här!
Jag tycker även att det behövs mer kvinliga domare i sporten så man kan fånga lite poäng med litenklädsel och grabs på intimaställen =P hahaha

Nya graben är här!
Jag har en annan ganska dum ide, om man kan "graba" kroppen då kan man ju graba stavarna åxå t.ex double truga grab, kan bli extremt svårt...!

Nya graben är här!
Att släppa staven i luften och sen fånga den innan man landar skulle vara coolt. Särskilt om man gör en 360 eller en grab eller nåt mellan.

Nya graben är här!
pung-grab!

sen har vi den legendariska eargrab, då tar man med båda händerna på varsitt öra, svårt som fan o hålla balansen i spinnen bara

Nya graben är här!
då kan man väl lika gärna ha en fin: bird-frightner-spin? (fågel-skrämmar-snurr)

Man sparkar omkring med alla delar av kroppen samtidigt som man snurrar? ;D

skulle se sjuuukt fint ut om alla gjorde liknande.. eller typ
skidflygs-graben, man grabar tailen när man kör skidorna i V? :b

Senast ändrad:
Nya graben är här!
jag har faktist tänkt på det. !
jag personligen tänkte köra en nosegrab-rail på
Sandvike City Rail Jam 2:a november :D får se hur det går :O

Nya graben är här!
Man kan t.ex ta tag som om man skulle göra bomben och kalla den Bombard?

Jag har redan uppfunnit de tricket jag kallar det köttbullen^^

Nya graben är här!
PÅ tal om nya grabar så brukar jag och en polare hoppa bredvid varandra och graba varandras skidor exempel: jag grabar hans vänstra front och han min tail de ser rätt grymt ut man ska helst inte ha korsade skidor då detta blir extremt mkt svårar

Keep it real Paaaaaise

Nya graben är här!
vál du kan ocksá plocka fram kuken ocg gör en grabb om man skulle var pervers.:)))) men jag tycker att det ár ganska bra ide :)

Nya graben är här!
nu är det säkert så att denna redan finns, men då får ni gärna berätta för mig vad den heter.

höger hand på insidan av höger skida framför bindningen samtidigt som du lägger vänster hand på insidan av höger skida fast bakom bindningen.

hoppas att någon kan reda ut detta!

Nya graben är här!
tror inte det finns nån sådan grab:P iaf har jag aldrig sett det..
btw så fick jag inspiration av det, tack:D
man sätter höger hand på vänstra skidans yttre kant och vänster hand på högerskidans yttre kant(precis vid bindningarna lr lite ovanför då). nån som vet om det redan finns?

Tillbaka
Topp