Nya mediaspelaren!

Tipsson

Medlem
Nya mediaspelaren!
Såg precis att freeride har fått en uppgraderad mediaspelare! tycker den var bra, mkt bättre än den gammla med bättre kvalite på filmerna o.s.v:)

Eller vad tycker ni? :P

Nya mediaspelaren!
johan sa:
Kul att ni gillar uppdateringen! Jag har jobbat intensivt med denna uppdatering. Mer information om vad som förbättrats hitter ni i artikeln https://www.freeride.se/content/2632/

Flyttar tråden till Freeride.se forumet.

Testar funktionen för att lägga in en film i forumet:
6037
Sjukt fint att man kan dra in i forumet sådär också!
Grymt bra johan! :) men hur blir det med mängd på servern? Lär det inte ta mkt plats med HD filmer?

Nya mediaspelaren!
Kinkan sa:
mistersedin sa:
det är galet, man gå tillbaka och kolla på klipp i bättre kvalla! Freeride är ett underverk!
det blir inte bättre kvalla på de äldre klippen, inte vad jag kan se iaf
Det är väl kanske inte så konstigt eftersom att de gamla klippen är sparade med den gamla kvallan, det berodde ju inte på mediaspelaren att det var sämre kvalla förut.

Nya mediaspelaren!
(ångrade mitt tidigare utlåtande..)
många av klippen blir svart på sidorna, även om de är widescreen.. dom nyast uppladdade blev inte så, men jag såg några lite äldre. Screlf team i kläppen tex, den är widescreen men blir endå svart på kanterna.. är det någon bugg eller nån inställning man ska göra när man laddar upp klippen?

sjukt bra att du tog tag i dethär johan! det blev mycket mycket bättre! jäkligt upskattat :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp