Nenne
Ny medlem
Nya pjäxor, tips plz!
I och med att jag bor i Kristianstad där summan av kunnig pjäxförsäljarpersonal är lika med noll, så blev jag förra året påpackad ett par Salomon Performa CF, de satt ju skönt o försäljaren sa att "Styvare pjäxor har jag nog bara sålt till folk över 90kg" Så det lät ju bra. Jävla skit säger jag, värdelösa. Tokmjuka. Efter några dar fick man ju spänna hela vägen, hjälpte ändå inte.
Så ett par nya behövs. Funderar på att köpa innan jag drar till Badgastein, eller när jag kommer ner, det spelar iofs inte så stor roll.
Det jag mest undrar över är hur styva ska de va, och tips på modeller därefter. Väger ju trots allt inte så mycket.
Väger 72 kg, kommer att åka på ett par Scratch BC 185cm, så mycket offpist det bara går
löve.
Så ett par nya behövs. Funderar på att köpa innan jag drar till Badgastein, eller när jag kommer ner, det spelar iofs inte så stor roll.
Det jag mest undrar över är hur styva ska de va, och tips på modeller därefter. Väger ju trots allt inte så mycket.
Väger 72 kg, kommer att åka på ett par Scratch BC 185cm, så mycket offpist det bara går
löve.