Nya pjäxor

J0hnne

Ny medlem
Nya pjäxor
Hej, köpte ett par fulltilt booters i veckan och jag tyckte dom var klockren när jag provade hemma och i butik kanske lite tight men inte värst. Men när jag åkte igår så gjorde de så fruktansvärt ont i fötterna, speciellt under foten?! vad att göra?
Fråga om man får lämna tillbaka, eller går dom att trycka ut, gjuta sula etc.
tacksam för råd

Nya pjäxor
tja jag hade samma problem med mina gamla pjäxor,Men nu har ja köpt nya mkt bättre så tror att det kommer funka bra annars är det bara att värma dom efter dina fötter

Nya pjäxor
Mina full tilt hot dogger va likadana...

Tar typ 4-5 dagar att vänja sig :)

Jag har först åkt med mina ett tag med bara värmd innersko, sen skaffade jag formgjutna sulor och det blev som en helt ny pjäxa, sen började jag fixa sånt som va mina egna fötters fel.

3mm Korkinlägg i vänsterpjäxan pga mindre vänsterfot. Samt tryckte ut pjäxorna för innre fotknölen på båda pjäxorna.

Nu är dom GULD värda!

Nya pjäxor
Okej låter bra, ska gå in där jag köpte dom och be dom värma in dom och gjuta en sula.
Så får jag åka lite mer innan vi drar iväg till åre :)

Nya pjäxor
J0hnne sa:
Okej låter bra, ska gå in där jag köpte dom och be dom värma in dom och gjuta en sula.
Så får jag åka lite mer innan vi drar iväg till åre :)
värma dom ska du ju göra först sen är det bra om du åker med dom ett par dagar innan du fixar sula så skon verkligen formar sig efter din fot :)

Tillbaka
Topp