Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken UTMÄRKT IDÈ!!!!!!!RichardL sa:Testa först, köp sedan???
Eder Richard
Kolla med Agenturerna var det finns testskidor kanske? Borde finnas allt utom DPS i Sverige. Men kan bli svårt om du säger att du skall handla på SC i och för sig.Rose_N sa:Men vilken UTMÄRKT IDÈ!!!!!!!RichardL sa:Testa först, köp sedan???
Eder Richard
Då ska vi se. Vars kan jag testa DPS, Big dump, EHP 193, Atomic Atlas i sverige?
Hade jag kunnat, hade jag åkt till andermatt och Noljas samt sport4u...
Senast det begav sig så blev svaret att det var skidtestar helgerna som gällde.RichardL sa:Kolla med Agenturerna var det finns testskidor kanske? Borde finnas allt utom DPS i Sverige. Men kan bli svårt om du säger att du skall handla på SC i och för sig.Rose_N sa:Men vilken UTMÄRKT IDÈ!!!!!!!RichardL sa:Testa först, köp sedan???
Eder Richard
Då ska vi se. Vars kan jag testa DPS, Big dump, EHP 193, Atomic Atlas i sverige?
Hade jag kunnat, hade jag åkt till andermatt och Noljas samt sport4u...
Eder Richard
Skrev jag det? Förra gången jag ville testa något som inte säljs på Stadium blev jag hänvisad till skidtesterna. Men finns det Big dump att testa i åre är jag inte främmande att åka upp en helg!RichardL sa:Så du menar inga butiker har testskidor? Konstigt då. Borde finnas det i Åre om inte annat och det borde agenturen veta om. Har för mig att det fanns XXL i Åre förra året i alla fall.
Eder Richard
Jag kan garantera att det finns i Duved. De har något slags testcenter i hyran för just Legend-serien. Jag skickar ett PM på kolo.Rose_N sa:Skrev jag det? Förra gången jag ville testa något som inte säljs på Stadium blev jag hänvisad till skidtesterna. Men finns det Big dump att testa i åre är jag inte främmande att åka upp en helg!RichardL sa:Så du menar inga butiker har testskidor? Konstigt då. Borde finnas det i Åre om inte annat och det borde agenturen veta om. Har för mig att det fanns XXL i Åre förra året i alla fall.
Eder Richard
Det är sant. Kruxet är ju bara att ta sig dit över en helg... Lite smidigare med tåget till Åre.bjork52 sa:Det finns även Dynastaskidor för test på hyran i RAmundberget. Har för mig att jag såg ett par Big Dump där senast.
faktum är att jag ska till Funäs vid påsk!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir def ett test där.fiskebulle sa:Det är sant. Kruxet är ju bara att ta sig dit över en helg... Lite smidigare med tåget till Åre.bjork52 sa:Det finns även Dynastaskidor för test på hyran i RAmundberget. Har för mig att jag såg ett par Big Dump där senast.
Rockers=skidor med rockerFadderullan sa:Hmm ursäkta för frågan men: vad är skillnaden på rockers och chargers?
Har mailt en webbutik om Mothershipen, har de 195 kvar så blir det ett par av dem. Annars 192 AtlasRichardL sa:Alla skidor klarar puder. Allt är bara frågan vad man vill ha den till. Big Dump är en ubåt om du jämför den med tex Atlas, Megawatt och så vidare. Men det är en grym charger skida i alla fall.
Som puderskida/allroundskida så instämmer jag med Utter om Megawatt. Grymt komplett skida.
Eder Richard
Ps. Har kört på Big Dump ett par timmar i 20 cm puder och hade betydligt roligare på Megawatten när jag fick tillbaka de. Ds.
Ett sådant sammanträffande. Jag kommer nog antagligen fly ner till Ramis igen under påsk för att slippa Åre. Vi får se till att pressa lite lagg och sänka några bärs tror jag.Rose_N sa:faktum är att jag ska till Funäs vid påsk!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir def ett test där.fiskebulle sa:Det är sant. Kruxet är ju bara att ta sig dit över en helg... Lite smidigare med tåget till Åre.bjork52 sa:Det finns även Dynastaskidor för test på hyran i RAmundberget. Har för mig att jag såg ett par Big Dump där senast.
Åre ska jag också hinna med, ngn vecka