Nya Zeeland?

Woxy

Ny medlem
Nya Zeeland?
Tjo! Har länge varit sugen på att dra till Nya Zeeland och åka kötta lite extremsporter så som Snowboard och Bungee Jump.

Men jag har lite problem att hitta priser för flygresor, vart man kan bo, hur man bokar boende och dylikt.
Så jag tänkte att det kanske är någon här som kan hjälpa mig med någon bra sida där man kan fixa det här?

Skulle var snällt!

Tack på förhand // Woxy

Nya Zeeland?
Yo. Sitter just nu i Frankfurt på väg ner till Nya Zealand för att jobba som skidlärare i tre månader. Är inte så svårt först googlar du på skidanläggningar och väljer vart du vill åka. Sen gör du samma sak med flyget och wips så är man på väg :) resa ligger på 13000:- och uppåt ToR, Boende kan man hitta till bra pris om man är beredd på att åka en bit för att komma till backen.
Lycka till så kanske vi ses i den södra delen av världen.
Kalle

Nya Zeeland?
KalleKax sa:
Yo. Sitter just nu i Frankfurt på väg ner till Nya Zealand för att jobba som skidlärare i tre månader. Är inte så svårt först googlar du på skidanläggningar och väljer vart du vill åka. Sen gör du samma sak med flyget och wips så är man på väg :) resa ligger på 13000:- och uppåt ToR, Boende kan man hitta till bra pris om man är beredd på att åka en bit för att komma till backen.
Lycka till så kanske vi ses i den södra delen av världen.
Kalle
Härligt! Tack för svar. Vart finns de bästa backarna då måntro?

Tillbaka
Topp