chronix
Ny medlem
Nya Zeeland
Någon som har varit där och tipsa om resa boende osv. Jag anar att södra ön är den bästa för åkning, vilken stad ska man satsa på? Queenstown? Finns det någon bra glaciäråkning som man kan åka på året runt, eller måste man vara där under deras vinterhalvår? Något annat som man bör ha i åtanke?