Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej hopp!
Vi är fyra tjejer som ska ner en vecka över nyår och landar 30/12. Någon som vet om det finns något roligt nyårsparty som måste bokas i förväg?? Alla tips om vad som gör nyår 2006 i cham till ett oförglömligt minne är välkomna!
Tjenare! vi är ett gäng på ca 20(eller nåt) som också drar ner över nyår till chamonix. Vet inget om något party förutom att hela vi kommer vara ett enda stort party. Vi kommer ner den 30e vi också. www.chamonix2007.tk så får ni veta mer Vi syns väl där!