Nyår 2006 i Chamonix

loan

Medlem
Nyår 2006 i Chamonix
Hej hopp!
Vi är fyra tjejer som ska ner en vecka över nyår och landar 30/12. Någon som vet om det finns något roligt nyårsparty som måste bokas i förväg?? Alla tips om vad som gör nyår 2006 i cham till ett oförglömligt minne är välkomna!
 
Nyår 2006 i Chamonix
Tjenare! vi är ett gäng på ca 20(eller nåt) som också drar ner över nyår till chamonix. Vet inget om något party förutom att hela vi kommer vara ett enda stort party. Vi kommer ner den 30e vi också. www.chamonix2007.tk så får ni veta mer :) Vi syns väl där!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp