Nytt jibb spel

Nytt jibb spel
det värkar va lite tråkiga banor med inga dream parks och på en film var det fula skidor. när kommer det ut ? är det ricktiga skidor eller fejkade märken

Nytt jibb spel
Om man drar en paralell till andra sport spel så kan man väl dra den slutsaten att egentligen så är det bara de senare Fifa spelen som är ngt så när hur en sport går till. Och fifa serien har ju funnits ett tag så dom lär sig av sina misstag. Samma sak kommer nog gälla SSX och andra lir. Jag tycker inte att man ska dissa SSX, THPS serien är ju oxå grymt överdriven men gjord med en viss glimt i ögat lixom SSX. Det ska vara underhållning. Dock tycker jag att dom borde kila in ett moment som är mkt svårare än det vanliga liret med normal air i hoppen och normala trick. Som sagt detta är ju det första skidspelet på senare år som är från ett stort företag med snygg grafik och finns till kända plattformer. Jag komer iaf köpa SSX on tour, LÄTT!

Nytt jibb spel
jag komma ladda hem en warez version från det globala nätverket retan imorgon faktiskt. kanske redan ikväll ser det ut som..

Nytt jibb spel
Jag ska göra ett eget skidspel åt alla REALISTISKA skidåkare, så att dom får något att pyssla med så här inför säsongen ^^

någon som vill joina?

(psst! vi blir rika)

Nytt jibb spel
provspelade just lite.. de verkar helt ok! ska hem och lira lite ikväll så får vi se vad jag tycker imorgon.

Tillbaka
Topp