Nytt trick? double volt!

sivert-pro

Ny medlem
Nytt trick? double volt!
hei, jeg har trikset litt på trampis(studsmatta) og tror jeg har funnet opp ett nytt triks.. det jeg gjør: utgangen er som på en kangeroo, jeg gjør først en flatspin og så gjør jeg en underflip (i ett trick liksom)..

noen som har gjort det før?

Nytt trick? double volt!
ja, det låter som en kangaroo helt enkelt... ingen större skillnad... man gör dem ju olika från person till person

Nytt trick? double volt!
Förstår verkligen inte hela den här "Har jag uppfunnit ett nytt trick?!"-grejen. Då alla som ställer den frågan har gjort en dubbelvolt på matta, inte skidor.

Bara för att ni inte sett nån göra det på skidor, så betyder ju inte det att ingen gjort det överhuvudtaget. Utan det är nog med största sannolikhet väldigt många som precis som du, gjort det tricket på just matta eller liknande, men inte på skidor.

Ska nog väldigt mycket till för att ni ska komma på något som aldrig gjorts på matta, då volt-kombinationer har gjorts i alla dess möjliga former på matta/trampolin mm. väldigt länge. Sen är det först på senare tid som de tagit steget in i skidåkningen, och då fått egna namn osv.

Så jag kan redan nu, till 99% säkerhet säga NEJ! till alla som ställer frågan "Är det ett nytt trick jag gjort hemma på min studsmatta?"

Gör det sedan på skidor, så är det en helt annan sak.

Tack o hej.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp