Nytt Vandrarhem i Riksgränsen

onics

Ny medlem
Hej!

Nu kommer ett glädjande besked att från februari finns det ett till boende alternativ i riksgränsen. Vandrarhem Riksgränsen öppnar1/2-09 är anslutet till STF och har väldigt förmånliga priser Medlemspriser 2009
Enkelrum: från 400:- /person
Dubbelrum: från 300:- /person
Bädd: från 250:- /vuxen
Bädd: från 0:- /barn

Reception: 0980-43081

Mer info finns på stf:s hemsida och sök på vandrarhem riksgränsen

/ Glad återkommande Riksgränsen besökare

pretty sweet, jag har bott på nått hotel däruppe på 2 ggr. men 400:- per person är väll rätt billigt eller?

Senast ändrad:
bra priser alltså...

men hur är det har man egen toalett och dusch eller delas det eller hur är det?

Senast ändrad:
Undrar om man kan boka upp ett helt, enskilt och eget rum för 250:-/pers om man är ett lagom stort sällskap??

som en liten prisjämförelse så kan man bo på hotellet i gränsen i 3bäddslägenhet från 180:- / person och natt

eriknyberg sa:
som en liten prisjämförelse så kan man bo på hotellet i gränsen i 3bäddslägenhet från 180:- / person och natt
haha najs då var det ju dåligt

men vaddå allt är väl svindyrt i riksgränsen hade jag för mig...

jo det är väl egentligen det också, priset jag räknade på där var vecka 9. kostar ju betydligt mer senare på säsongen. men priserna på vandrarhemmet är ju också priser "från" så man kan väl anta att dom också stiger när det är högsäsong.

det kommer att ligga nedanför gränsenbutiken och ovanför campingen och e10an. så det är ca 500meter till hotellet. tror det kommer bli skit bra

Vandrarhemmet är personalboende också, och det är kaos här uppe just nu.
Personen som driver vandrarhemmet har låst ute all personal som är boende där, pga kontraktsbråk. Finns att läsa om på NSD och Piteå Tidningens hemsidor.

Jag hoppas verkligen att ingen väljer att bo där, på grund av hur förestånadren behandlar sina "gäster"!

SofiaWallstroem sa:
Personen som driver vandrarhemmet har låst ute all personal som är boende där, pga kontraktsbråk. Finns att läsa om på NSD och Piteå Tidningens hemsidor.

Jag hoppas verkligen att ingen väljer att bo där, på grund av hur förestånadren behandlar sina "gäster"!
Haha vilket jävla as.

SofiaWallstroem sa:

Ingen risk, dem är helt mupp på att svara på mail angående bokning...

Lägenheterna på hotellet är ofta prisvärda, måga dessutom nyrenoverade!

Nojlas sa:
SofiaWallstroem sa:

Ingen risk, dem är helt mupp på att svara på mail angående bokning...

Lägenheterna på hotellet är ofta prisvärda, måga dessutom nyrenoverade!
Trist att det blev så här, för en av sakerna jag tycker skulle behövas här uppe är ett billigare boende. Men ja, lägenheterna är riktigt fina i alla fall.

Boendefrågan verkar vara löst nu i alla fall, så nu kan vi koncentrera oss på att be om snö igen :)

Tillbaka
Topp