Oakley 08/09?

Oakley 08/09?
oakley satsar på gult tror jag, och en klarare blå än förra året.
massa snygga gogglar, bla ett par bruna och ljusblå
 
Oakley 08/09?
alltså tänkte bara höra igen om någon vet om dom har släppt nå bilder på sin kollektion? tänkte att dom flesta andra märken har ju redan släppt ut bilder på sina
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp