Oakley A-Frame VS. Lins

erikskywalker

Ny medlem
Oakley A-Frame VS. Lins
Har sett och hört en del klagomål ang. linsen i Oakleys olika goggles, att den skulle bli halvt förstörd om man råkar få vatten, eller dyl. på den. Är det många som har detta problem eller? Verkar ju jävligt dumt och köpa ett par isf...Dom är ju helgrymma annars så det vore ju synd om funktionen klickade.

Oakley A-Frame VS. Lins
japp, första dan jag använde dom, så krashade jag, å då fick ja lite snö på insidan av glaset, dom är fortfarande använd bara, helt klart, men man märker att händer det många gånger så är dom körda

Oakley A-Frame VS. Lins
Har kört på oakley länge och aldrig haft ett problem men jag vet en polare som fick en mjölkig yta på glaset men då fick han ny lins direkt det var när a-frame var sprillans ny.Jag tycker att mina varit kanon och kommer antagligen fortsätta köra oakley!

Oakley A-Frame VS. Lins
man ska inte ta på linsen när den har varit blöt för att då pajjar man den...om dem blir blöta så klappa bort vattnet genom att klappa gogglarna mot handen lr nåt så att det mesta vattnet försvinner.. Sen låter ni dem självtorka och sen kan ni börja att putsa upp dem..

Spegellinser är xtra känsliga för beröröing efter att dem varit blöta..

mvh/daniel

Tillbaka
Topp