Oakley Air Raid brun i butik?

Dundret0970

Aktiv medlem
Yes, jagar efter den bruna Air Raiden i första hand.

Har försökt hitta den online på butiker lite här och där, men lyckas inte.

Men nu är de så att jag åker ner till vår kära huvudstad Stockholm om ca en och en halv vecka, och man tycker ju att man borde kunna hitta den där?
Någon som vet någon markbutik eller onlinebutik som har denna?

Tacksam för svar!

Kan säga att jag med letat efter den jackan och jag har inte funnit den. Då jag nu har en annan! Som jag är sjukt nöjd med och jag är glad att ja hittade den.
Antar att du ska dit under Winterjam då? Efter som det är bara 12 dagar eller något kvar?
Men iaf ska försöka hjälpa dig.
Jag vet att i större städer så kan tillexmepel finnas mycket bättre och mer utbud i de vanliga affärerna som Stadium,Intersport osv osv. Sen har säkert NK flera affärer iaf en som säljer Vinterjackor kolla där. Sen så det är bara snooka runt fråga? Mer kan ja inte hjälpa dig då jag aldrig är i stockholm.

/gurra

yepp, de är till winterjam jag ska ner, flyger ner troligtvis fredagmorgon och helst hem på måndagkväll!

joo hade tänkt gå och kika lite här och där, men stockholm är en stor stad och de är inte säkert man kan söka överallt. därför är det ju lättare om man vet någon affär som har den inne, så kan man sikta in sig på den!

tack ändå!

Du går till Alpint i stockholm och så ber du dem beställa den åt dig. Jag vet att de kan ta hem saker från Oakley och de kan med största sannolikhet skicka den till dig!

eff sa:
Du går till Alpint i stockholm och så ber du dem beställa den åt dig. Jag vet att de kan ta hem saker från Oakley och de kan med största sannolikhet skicka den till dig!
ja joo, de går ju de. men de hade varit nice om man hade fått prova den osv (:

Har hela suiten. Sjukt nöjd!

Letade också som en jävla idiot. Verkar som dom flesta har tagit in de röd/vita istället. Snackade även med skistore om dom kunde ta in de men då va de tydligen slut.

Iallafall så köpte jag mitt på: http://www.oakstore.de/

du gör så att du provar dumont stället på alpint i sthlm sen om det är najs då beställer du hem det bruna :P

I sälen hade dom Oakley Air Raid jackan i brunt både i lindvallen på stadium och på skidsport butiken i tandådalen.

Dock lär du ju inte åka förbi där för att köpa det

linder sa:
I sälen hade dom Oakley Air Raid jackan i brunt både i lindvallen på stadium och på skidsport butiken i tandådalen.

nä jag lär inte åka förbi sälen, men de är ändå till bra hjälp. då kan jag ju kika på stadium i sthlm iaf!

Aspebo sa:
linder sa:

nä jag lär inte åka förbi sälen, men de är ändå till bra hjälp. då kan jag ju kika på stadium i sthlm iaf!
Det hjälper inte så mycket faktiskt eftersom stadium i sälen har så annorlunda sortiment :)

Hogizz sa:
http://www.oakstore.de/mens-stuff/technical-outerwear-nfq/jackets-snowboard-ski/oakley-air-raid-jacket-l-brown-l-orange.html?lang=1 den right?
fanns ju på coolman's länk. Men visst köpa i butik är ju lite roligare.
yepp, såg de! men man vill ju prova först (:

Onödigt att ens försöka på något Stadium i Stockholm, inte en chans i världen att det finns där. Gå till Alpint du och pröva det röd/vita och be dem beställa det andra. Om det inte finns i rätt storlek där så finns det en del skidbutiker i Stockholm som kanske har det, googla på det.

jag var in på NK i oktober och dom hade rocco men jag hade lite brottom så jag han inte kolla men jag gick förbi och då fanns rocco jackan iaf och dem borde ju ha fler modeller eftersom det e NK liksom :O :/ :D

hoppas du hittar den ! (Y)
PZ

Tillbaka
Topp