Oakley axis jacka

Oakley axis jacka
Ok tack :), är allergisk mot dun så och någon viskade om att oakley chamber var just dun så inte omöjligt att axis skulle vara det med. Men säkert bara en myt!

Oakley axis jacka
Ewasx sa:
Syltrygg sa:
Ewasx sa:
inkompetent? du skulle svara ja eller nej
mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.
Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??
nej, jag grundade på att tråd skaparen såg på jackan att det inte var en dun jacka, sedan så fanns dem resterande nejen från andra forum användare.
Ps vi tjatar i ett skidforum om en sketen jacka, kul att bli avstängd för något sådant:p

Oakley axis jacka
Syltrygg sa:
Ewasx sa:
Syltrygg sa:
mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.
Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??
nej, jag grundade på att tråd skaparen såg på jackan att det inte var en dun jacka, sedan så fanns dem resterande nejen från andra forum användare.
Ps vi tjatar i ett skidforum om en sketen jacka, kul att bli avstängd för något sådant:p
Får jag fråga varför man skulle bli avstängd för det här?

Oakley axis jacka
Ewasx sa:
Syltrygg sa:
Ewasx sa:
Får jag fråga varför man skulle bli avstängd för det här?
orelaterat/onödigt gnat och tjat:p

Oakley axis jacka
vi kan inte tipsa dig om storlek när vi inte vet hur stor du är..

annars om du är normalstor så är nog L på jackan o XL på brallorna bra:D

Oakley axis jacka
hahahha, skönt krig
Mer sånt (skrota Hankhorsepower å köra bara sånna har Freeride Battles istället!
Stört mycke underhållning helt gratis :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp