Oakley axis jacka
Hej undrar en sak, lite töntigt kanske
. Men är oakley axis jackan http://www.nocomply.se/product_info.php?products_id=3186 en dun jacka? Ett enkelt JA eller NEJ räcker
pusshej
inkompetent? du skulle svara ja eller nejSyltrygg sa:
mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.Ewasx sa:inkompetent? du skulle svara ja eller nejSyltrygg sa:
Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??Syltrygg sa:mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.Ewasx sa:inkompetent? du skulle svara ja eller nejSyltrygg sa:
nej, jag grundade på att tråd skaparen såg på jackan att det inte var en dun jacka, sedan så fanns dem resterande nejen från andra forum användare.Ewasx sa:Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??Syltrygg sa:mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.Ewasx sa:inkompetent? du skulle svara ja eller nej
Får jag fråga varför man skulle bli avstängd för det här?Syltrygg sa:nej, jag grundade på att tråd skaparen såg på jackan att det inte var en dun jacka, sedan så fanns dem resterande nejen från andra forum användare.Ewasx sa:Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??Syltrygg sa:mer kompetent än du eftersom att blind e ganska negativt.
Ps vi tjatar i ett skidforum om en sketen jacka, kul att bli avstängd för något sådant:p
orelaterat/onödigt gnat och tjat:pEwasx sa:Får jag fråga varför man skulle bli avstängd för det här?Syltrygg sa:nej, jag grundade på att tråd skaparen såg på jackan att det inte var en dun jacka, sedan så fanns dem resterande nejen från andra forum användare.Ewasx sa:Så du anser att jag var blind grundande på att jag såg jackan och svarade så man skulle göra men ett nej, som var korrekt svar??
Ps vi tjatar i ett skidforum om en sketen jacka, kul att bli avstängd för något sådant:p
haha, a men den där ungen e ju en känd gnällunge här på freeride.EricWibaeus sa:hahahha, skönt krig
Mer sånt (skrota Hankhorsepower å köra bara sånna har Freeride Battles istället!
Stört mycke underhållning helt gratis :P
Syltrygg sa:haha, a men den där ungen e ju en känd gnällunge här på freeride lovar att han sitter och letar efter den där regeln nu..EricWibaeus sa:hahahha, skönt krig
Mer sånt (skrota Hankhorsepower å köra bara sånna har Freeride Battles istället!
Stört mycke underhållning helt gratis :P