oakley crowbar lins

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

albinlundin

Medlem
oakley crowbar lins
tja , jag velar mellan "black iridium" och "pink iridium" lins till ett par matt vita oakley crowbar ,vilken lins anser ni e den bästa ? :D

Senast ändrad:
oakley crowbar lins
Lol, hur många crowbartrådar har du skapat nu albinlundin? Fick du inte svaret i din förra tråd???

Jag hatar att vara forumpolis och också folk som försöker va det konstant men nu får det f*n räcka!

SÖÖÖÖK, antingen här eller på google. Det finns huuur många trådar som helst om just det här ämnet på Freeride. Det har kontinuerligt skapats nya trådar sen jag blev medlem för ett par år sedan om precis detta ämne och linserna har inte förändrats speciellt mycket sedan dess, jag lovar, så sök i forumet istället för att förpesta det med trådar som ändå inte kommer att ge något konkret svar!

Btw, efter responsen i din förra tråd trodde du ärligt att en ny tråd skulle ge något konkret svar?

Over and out

oakley crowbar lins
jag har lagt ut 2 trådar , forumpolisen XD , och nej jag fick nt svar på vilken lins .

Senast ändrad:
oakley crowbar lins
nu får du fan ge dig. gör som johanfred säger och SÖK. otroligt tröttsamt!

oakley crowbar lins
Suck, det är ju två linser som är helt olika varandra, inte ens i närheten av lika. Kanske du ska köra Black om du kör kvällsåkning och Pink när du kör ehm uhm ... ah pinkar.. sök -_-

Men det viktigaste är ju att linsen matchar hjälmen och framen/bandet kontrastbryter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp