Oakley crowbar RedEver Camo

Men det är ju typ ingen skillnad på alla crowbar utom designen right? Sen så är dom rätt så lik Seth Morrison Signature

vad är det för info du vill ha...? det är ju vanliga crowbars? redever är ju bara namnet på grafiken, vilken inte längre finns i produktion btw.

Haha fattar inte heller vad de är du vill ha för info. Den enda infon jag kan ge ut är att crowbars är snygga som fan men klämmer lite på nasan så de blir jobbigt att andas. de är störande som fan ibörjan men efter ett tag tänker man inte på de. Förutom man man hajkar då blir man trött mycket snabbare för de blir svårare att få luft. och de kan inte vara bara jag som har dette problem för på slice(uppgraderingen av crowbar) har dom rättat till de. Och jag har inte speciellt stor nos. Sen linsen är bland dom mörkaste oakley har. Så åker du mycket på kvällar så rekomenderar jag inte den. Men om linser finns de hur många trådar som hellst om !

Jag får reklam-för-sin-annons-vibbar av denna.
"Henke_dsl" varit inne 3gånger och gjorde användaren efter annonsen.
Men nu kan jag ju ha fel och det enda som skiljer är annan design!

Hogizz sa:
Jag får reklam-för-sin-annons-vibbar av denna.
"Henke_dsl" varit inne 3gånger och gjorde användaren efter annonsen.
Men nu kan jag ju ha fel och det enda som skiljer är annan design!
De kunde ha varit så.. vad jag ville ha för info det vet jag knappt. Det enda var att jag inte hittade redever camo på oakleys hemsida. Tänkte om de var någon specialutgåva eller något. Blir till att åka iväg å köpa ett par splice antagligen. Tack endå för svaren!

Tillbaka
Topp