Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gAgestam sa:vad tycker du själv?
men varför ska du ha våra åsikter för? det är ju inte så att jag fråga alla om dem tycker nått är snyggt innan jag köper det. det är ju DU som ska använda brillorna, inte vi.Akz sa:jag ber om er åsikt bara, är de så jävla fel eller?
fattar inte varför nästan alla på freeride är sånna jävla h8ers
Det är ju ni som ser honom, och man är nästan tvungen att frågfa vad andra tycker innan man köper. Alla är hatar ju så mkt på allas outfit :SjSegerstrom sa:men varför ska du ha våra åsikter för? det är ju inte så att jag fråga alla om dem tycker nått är snyggt innan jag köper det. det är ju DU som ska använda brillorna, inte vi.Akz sa:jag ber om er åsikt bara, är de så jävla fel eller?
fattar inte varför nästan alla på freeride är sånna jävla h8ers
de e ju i princip de dom har sagt hela tråden. det är ingen idé att fråga vad andra tycker eftersom somliga tycker det är snyggt och andra inte...Akz sa:wow, första vettiga svaret ^^
HAHA, "första vettige svaret", blev du upplyst om något du tidigare inte visste? Vad är det för jävla klass på trådarna...Akz sa:wow, första vettiga svaret ^^
haha ja det kan man ju verkligen inte tänka ut själv xDjonathan_chips sa:HAHA, "första vettige svaret", blev du upplyst om något du tidigare inte visste? Vad är det för jävla klass på trådarna...Akz sa:wow, första vettiga svaret ^^
Nej men fruktansvärt jobbigt att se ett sådant forum varje dag som någon i högstadiet lagt upp. Därför "h8tar" de som du säger, det är vad jag tror i alla fall.Akz sa:äre ett brott å fråga andra om dom tycker de kommer bli snyggt eller inte?
okej du sa att du inte ville ha fler svar men seriöst, tänk efter lite, tror du att någon i backen skulle börja "h8a" på dej för att du har svartvita goggles till en svart jacka? Hur skulle det skära sej? jag fattar inte :S Tror att 99% av alla i backen inte ser/inte bryr sej/inte orkar kolla vilken färg du har på gogglarna och om dom passar till jackan.Akz sa:-.-''
de är ju precis de man snackar om lite, så fort man har på något som ingen gillar så börjar nån h8..
därför frågade jag om ni tyckte de skulle vara snyggt eller inte
okej, skit i å skriva i tråden mer nu okej?
ja har anmält min tråd me, om att den ska tas bort
du säger att du inte vet om de kommer se bra ut, hur ska vi kunna veta om de kommer se bra ut då?..Akz sa:och jag vill inte ha svar som: bestäm själv, eller gör som du själv tycker..
för jag vet ju inte om dehär kommer se bra ut.
HAHA det jag säger du borde låsas från freerideAkz sa:skriv inte i tråden då