Folk har fattat det här helt om bakfoten. Jag vill inte ha oakley för att det är ballt (vilket jag anser att det inte är), jag vill inte ha oakley för jag inte känner till andra märken, jag vill inte ha oakley för att jag vill skryta, jag vill inte ha oakley för att dom är dyra, jag vill inte ha oakley för jag inte kan åka skidor (jag åker snowboard, och bra dessutom).
Jag undrade om någon visste om oakley skulle komma med någon lovande modell till nästa säsong. I så fall skulle jag kunna tänka mig att köpa den modellen just för att jag litar 100% på oakleys prylar, jag tycker om deras funktion och design; dessutom får jag skapligt pris på oakleys prylar. Och jag vill ha en ny modell eftersom dom flesta redan har skaffat sig A-framen och Wisdomen.
Och: ja, "dom" kommer att skaffa sig den nya modellen också. Men ju tidigare man är ute dessto mer längre tid får man njuta av att inte se ut som alla andra... Dessutom får jag i alla fall få ha dom för mig själv bland mina polare. Ser så fult ut i när alla står med lika brillor...
Tack Martin-90 för att du svarade på min fråga.
Tack för mig