Oakley goggles

• Trådstartare Trådstartare Knolpak
  • Start datum Start datum
K

Knolpak

Guest
Oakley goggles
Nån som vet om det kommer några schyssta goggles till nästa säsong? Man kan ju inte köpa Wisdom el A-frame då halva sverige (resp hela sthlm) har dom...

Oakley goggles
Kommer det några schysta googles till nästa säsong kommer ju ändå halva sverige resp hela stockholm ha dom nya schysta googlesarna!

Oakley goggles
Grejjen är att jag vill ha Oakley för att jag köper dom billigt genom intersport där jag jobbar extra. Sen så har jag alltid gillat oakley när det gäller garanti och kvalité. Oakleys pollicy är väl ungefär "Tyst! Säg inget om att dom gick sönder. Du får ett par nya, så länge du inte säger att våra brillor gick sönder".

Vet en kille som har ett par M-frames som är bra många år gamla. Han har knäckt 4st bågar just för att han har bytt glas ofta. Han har fått nya bågar varje gång. Där snackar vi bra garantier...

Har även haft 2st par "jackets" och har aldrig lyckats gjort en repa eller likande på dom. Gillar oakley starkt. Sen har dom ju grym design på prylarna också..

Oakley goggles
L frame är oakleys sämsta MX goggles... Var inte riktigt det jag var ute efter...

Oakley goggles
Jag har läst att det ska komma en ny modell som ska heta Cruelty, den ska vara bättre än A-frame och snyggare än Wisdom enligt magasinet. Fast det bedömer man ju själv när dom kommit ut.

/Martin

Oakley goggles
Om du inte vill ha vanliga brillor ska du inte köpa oakley. Det är nog bland dom populäraste brillorna på marknaden pga sin design och egenskaper. Schyssta brillor liksom, sluta gnälla börja köpa

Oakley goggles
Som sagt så vill jag ha oakley. För dom gör grymt schyssta prylar och jag får köpa dom billigare. Oakley blir det. Men då vill jag vara bland dom första som har dom senaste. Då kommer väl antagligen inte dom närmaste polarna köpa likadana. För hur fult ser det inte ut när 5st polare har alla wisdom med fire lins...

Oakley goggles
OM du nu får det billigare vad väntar du på det är ju inte skidbrillerna som gör åkaren! om du koncentrerar dig mer på din skidåkning än vilka briller du ska ha på dig eller hur du ska se ut i baken kommer du garanterat bli en bättre skidåkare!

Oakley goggles
Folk har fattat det här helt om bakfoten. Jag vill inte ha oakley för att det är ballt (vilket jag anser att det inte är), jag vill inte ha oakley för jag inte känner till andra märken, jag vill inte ha oakley för att jag vill skryta, jag vill inte ha oakley för att dom är dyra, jag vill inte ha oakley för jag inte kan åka skidor (jag åker snowboard, och bra dessutom).

Jag undrade om någon visste om oakley skulle komma med någon lovande modell till nästa säsong. I så fall skulle jag kunna tänka mig att köpa den modellen just för att jag litar 100% på oakleys prylar, jag tycker om deras funktion och design; dessutom får jag skapligt pris på oakleys prylar. Och jag vill ha en ny modell eftersom dom flesta redan har skaffat sig A-framen och Wisdomen.

Och: ja, "dom" kommer att skaffa sig den nya modellen också. Men ju tidigare man är ute dessto mer längre tid får man njuta av att inte se ut som alla andra... Dessutom får jag i alla fall få ha dom för mig själv bland mina polare. Ser så fult ut i när alla står med lika brillor...

Tack Martin-90 för att du svarade på min fråga.

Tack för mig

Tillbaka
Topp