Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wöörd,Hogizz sa:Yellow linsen tyckar jag du ska ha! Sjukt nöjd med min, ska aldrig köra en annan lins(om jag nu inte kommer över en ännu bättre duuh)
okejPizzaaugust sa:wöörd,Hogizz sa:Yellow linsen tyckar jag du ska ha! Sjukt nöjd med min, ska aldrig köra en annan lins(om jag nu inte kommer över en ännu bättre duuh)
Pink är kanske snäppet snyggare pga det som oakley fuckon kallar "Helspegel", men vad är utseende mot funktion. Aldrig haft problem med konturer i yellow, Lite ljus om de e mörkt men de e pink med har black vid sidan av
tack för hjälpenkommi sa:PINK IRIDIUM jag har enbart åkt med denna lins och jag tycker den fungerar hur bra som helst både dag och natt !!!
funkar gör den, men inte att föredra. Yellow e nog ultimata svergie linsenlillz sa:okejPizzaaugust sa:wöörd,Hogizz sa:Yellow linsen tyckar jag du ska ha! Sjukt nöjd med min, ska aldrig köra en annan lins(om jag nu inte kommer över en ännu bättre duuh)
Pink är kanske snäppet snyggare pga det som oakley fuckon kallar "Helspegel", men vad är utseende mot funktion. Aldrig haft problem med konturer i yellow, Lite ljus om de e mörkt men de e pink med har black vid sidan avfunkar black om det är molnigt ?
tror nog att jag ska köpa en lins till vid sidan av, ngra förslag ?Lee-nus sa:pink iridium eller persimmon h.i. skulle jag kalla den perfekta sverigelinsen, kanske till och med nån aningen mörkare. inte roligt att köra med yellow när det faktiskt är sol. å andra sidan, ska den funka bra på kvällen skulle jag ta nån av de jag valde. yellow är för ljus för solsken.
bägge jag nämnde funkar i allt utom glaciärskidåkning, och ska man bara ha en lins så är de rätt val. pink är skitbra i flatljus också, till och med.