Oakley Rocco (lite)?

Oakley Rocco (lite)?
asså jag var på nk och jag kände och klämde lite på oakleys skidkläder och Rocco jackan var ju helt sjukt tunn!?
asså ska man köpa en märkes jacka för mkt pengar så tkr jag det e waist på cash asså!

Oakley Rocco (lite)?
jag har rocco light jackan och ahh sant rocco är tun men den är loose fit och väldigt bra att läga lager på lager med. den är ochså väldigt billigt jämfört med dom störe jackorna med den är ass sjön! skilnaden är att rocco lite är loose fit och tun medan rocco är bara lite störe än normalt men inte så mykt som loose fit

Oakley Rocco (lite)?
Rocco lite och Rocco är båda i loosefit. Rocco Lite kommer ju som sagt utan den löstagbara innerjacka vilket kan göra att den känns något större i storleken.

Oakley Rocco (lite)?
det finns ingen rocco jacka. det är byorna som heter det. och rocco lite:n är inte för tunn för att åka i.. var ute idag med underställ och en talltee och den och jag svättades i -22 så du klarar nog dig fint

Oakley Rocco (lite)?
Skoldpaddan sa:
det finns ingen rocco jacka. det är byorna som heter det. och rocco lite:n är inte för tunn för att åka i.. var ute idag med underställ och en talltee och den och jag svättades i -22 så du klarar nog dig fint
Finns en sådan i katalogen iaf... :-)

Tillbaka
Topp