Jkvarnstrom
Ny medlem
Oakley Rocco (lite)?
Vad är det för skillnad på Oakley Rocco, och Oakley Rocco LITE jackan?
hört talas om skaljacka?Pl0PPEN sa:asså jag var på nk och jag kände och klämde lite på oakleys skidkläder och Rocco jackan var ju helt sjukt tunn!?
asså ska man köpa en märkes jacka för mkt pengar så tkr jag det e waist på cash asså!
sant, många(de flesta?) skaljackor kostar lika mycket som de fodradesimonthyrberg sa:hört talas om skaljacka?Pl0PPEN sa:asså jag var på nk och jag kände och klämde lite på oakleys skidkläder och Rocco jackan var ju helt sjukt tunn!?
asså ska man köpa en märkes jacka för mkt pengar så tkr jag det e waist på cash asså!
tänkte precis säga det... Det mest logiska är att Rocco Lite är en lättare jacka(t.ex. skaljacka) och att Rocco är mer fodrad. Så, svar på frågan.eff sa:Lite modeller är jackor utan foder.
varför skulle den?Borgajibbarn sa:så oakley rocco är längre än oakle rocco lite ?? :P
Beror ju på vad du har för tröjor.JIBB-Albin sa:blir det för kallt om man kör typ i 13 minusgrader med lite-modellen om man har två tröjor under?
om du inte har underställ, ta det...JIBB-Albin sa:tee och ryggskyddsväst
Finns en sådan i katalogen iaf...Skoldpaddan sa:det finns ingen rocco jacka. det är byorna som heter det. och rocco lite:n är inte för tunn för att åka i.. var ute idag med underställ och en talltee och den och jag svättades i -22 så du klarar nog dig fint