Oakley wisdom <-> Scott Team

AlchamY

Ny medlem
Hejsan. jag tänkte höra om någon vet om Oakley Wisdom eller A-frame passa till scott hjälmen team. Tacksam för svar!! Mvh Robert

A-frame passar bättre till hjälm men jag vet inte om dom passar till din hjälm.Du kan ju alltid ta med dig hjälmen till den affären du ska köpa dom i och prova lite.Jag har ett par a-frames och en red scycap och det funkar bra.

En poalre ha rwisdom och hjälm. Han klagar mycket på att dom passar dåligt. Just för oakleys helt sjuka lösning på banden. Är det ett dåligt sätt att skapa en ny trend? Visst dom sitter klockis på skallen. Men inte på hjälm. SKulle inte rekomdera dom på hjälm. A-frame har ajg ingen som hellst erfarenhet av =/

Sen måste jag tillägga att det som wisdomen erbjuder är inte värt 1500spänn. Det är dåligt synfällt och dom slitter dåligt på hjälm. Visst dom är coola. Men är det verkligen allt som spelar roll?

Jag kör själv på Electric. Dom är lagom sällsynta, kostar 800spänn och har samma synfält som dina ögon. Sen är dom rätt coola oxå. Har dock ej testat dom på hjälm. Få se om tomten kommer med någon hjälm senare =) Men electric är ett riktigt bra köp.

jag har wisdom på skycap strl medium. det sitter fint, bätter än mina Bollé så jag är nöjd... Och allt snack om att åka med "ovanliga" brillor, haha. Ni är så jävla vanliga med erat erviga strävan om att inte åka i mainstream grejjer. Det är mainstream om ngt...

Nu var det väl inget snack om mainstream.. Bara det att det är trråkigt att se ut som alla andra. Tex wisdom som halva sverige har. Vill man vara som alla andra visst. Vill man vara unik så köper man saker som alla inte redan har. Ett riktigt brsa exempel är bilvärden. Vem fan bryr sig om en stylad civic med 500hk? Det har folk redan sett. FOlk vill se nya bilar. tex Nissan skyline som blev en jättesuccé sen första importen till sverige...

Tack för alla svar, blir inte att köpa widwom iaf. tycker inte de verkar vara värda 1500:- blir att skaffa nå scott eller spy glasögon istället. Mvh Robert

Tillbaka
Topp