Oakley Wisdom?

ceem

Ny medlem
Oakley Wisdom?
Jag undrar en sak. Jag funderar på att köpa mig ett par Oakley Wisdom. Jag bor nära Göteborg... finns det någon affär i Göteborg som säljer ett par Oakley Wisdom med spegelglas?..vet nämligen ingen affär som säljer Wisdom över huvudtaget. Hade tänkt att köpa ett par Wisdom med bra pris och med spegelglas. Vet nån så skicka till mig..vore sjysst

Oakley Wisdom?
Har du verkligen kollat på Stadium? Varenda Stadium med skidsortiment i Stockholm har Oakley.

Annars kan jag rekommendera www.oneoff.com, de har butik i gbg.

Oakley Wisdom?
Du kan glömma att hitta wisdom till ett bra pris med spegel. Skall du ha dem så får du till å punga upp med lite mer än 1500:-, kanske du kallar det bra pris? Finns som sagt på de allra flesta stadium butiker vissa Intersport och garanterat i Gbg. Satsa på helvita Wisdoms, ångrar att inte jag gjorde det...

Oakley Wisdom?
jag köpte mina med det rödoranga glaset för 1099. De var på stadium i länna, men det ligger en bit från gbg. Förövrigt säljer inte oneoff oakley, inte de i sthlm iaf.

Oakley Wisdom?
du menar persimmon glas, Inte spegel förmodar jag? Jag köpte mina för 1 0 4 9 på stadium, egentligen stod det 1099 på dem men på alla andra butiker jag kollat (Stadium) kosta de 1049:-, de upptäckte att det var fel i deras butik när jag sa till...

Oakley Wisdom?
1500 spänn är väl hyffsat(men ändå dyrt) Jag har inte kollat någonstansi gbg än...ska nog göra det idag. Jag vet inte vad det är för speciellt med persimmon glas...förresten menar du helvitt glas eller menar du att ramen är vit..jag är ute efter ett par där någon annan inte ser rätt in i ögonen på mig...det jag menar är att glaset ser ut som en spegel..när ´man tittar på dom så ska man se sig själv..inte den personens ögon som har dom på sig..men jag vet ju inte om wisdoms har något sådant glas

Oakley Wisdom?
borde finnas i nån stadiumaffär. själv köpte jag mina i en peak affär men inte i göteborg, men du kan ju kolla där om där finns en sån affär i göteborg.

Oakley Wisdom?
jo visst finns spegeleglas, i mängder också. Jag menade som sagt att ramen skall vara vit, inte glasen. Persimmon är originalglaset, som man ser igenom...

Oakley Wisdom?
ok..tackar då förstår jag. Vad är det för skillnad på persimmon glas och spegelglas då? Vet du någon sida där det finns spegelglas till wisdom? Vet du om spegelglas bara går att köpa löst eller kan man få med det till sina wisdom?...alltså att dom sitter på

Oakley Wisdom?
hahaha..idag har jag köpt silver satin med fire iridium..dom äger allt..kostade 1520kr på intersport..hade rabatt så jag fick dom 1200kr typ..fan vad heta dom..nu fattas bara egen liftkö..sen så har man ju allt!! :P
Jag köpte idag: Oakley Wisdom(Mod.Silver Satin) med fire iridium för 1200kr :P ....dom äger allt o alla

Tillbaka
Topp