Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha sweet.felix sa:spelat mycket bf2 senaste halvåret, det är typ bra
wow e ju fan rätt kul också, när man väl lirat ett tag och kommer in i världen på riktigt! haha
lagt till endel på steam nu, kanske hakar på något lir
http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1-Getting-Started/2 kanske hjälperTheFibretech sa:hur lägger man upp server över internet?
gör ett nytt acc och köp cs. Det kostar ju bara 100 kr typjonathan_chips sa:Någon som har ett steamacc till övers? bannade mitt eget när jag la ner för ett halvår sedan... kan iallafall tänka mig att komma in och panga lite cs om någon vill.
du kan inte bli bannad från ett acc, men du kan bli VACbannad och då får du inte lira på VAC secured servers... men alla fuskar typ endå idag :/jonathan_chips sa:Någon som har ett steamacc till övers? bannade mitt eget när jag la ner för ett halvår sedan... kan iallafall tänka mig att komma in och panga lite cs om någon vill.
Haaha, jo jag vet vad en vacban ärjstalis sa:du kan inte bli bannad från ett acc, men du kan bli VACbannad och då får du inte lira på VAC secured servers... men alla fuskar typ endå idag :/jonathan_chips sa:Någon som har ett steamacc till övers? bannade mitt eget när jag la ner för ett halvår sedan... kan iallafall tänka mig att komma in och panga lite cs om någon vill.
HAHAHAHAHHA härligt ;PH-T sa:asså det är cybersex CS står för va? för jag är sjukt på