Officiella CS-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47322
  • Start datum Start datum
Officiella CS-Tråden!
spelat mycket bf2 senaste halvåret, det är typ bra

wow e ju fan rätt kul också, när man väl lirat ett tag och kommer in i världen på riktigt! haha

lagt till endel på steam nu, kanske hakar på något lir

Officiella CS-Tråden!
felix sa:
spelat mycket bf2 senaste halvåret, det är typ bra

wow e ju fan rätt kul också, när man väl lirat ett tag och kommer in i världen på riktigt! haha

lagt till endel på steam nu, kanske hakar på något lir
haha sweet.
wow är rätt kul om man lirar med polare :D HAHA!

Officiella CS-Tråden!
när de endå snackas om spel, är de nån som har lirat eller lirar Knight Online? :)

Officiella CS-Tråden!
Någon som har ett steamacc till övers? bannade mitt eget när jag la ner för ett halvår sedan... kan iallafall tänka mig att komma in och panga lite cs om någon vill.

Officiella CS-Tråden!
jonathan_chips sa:
Någon som har ett steamacc till övers? bannade mitt eget när jag la ner för ett halvår sedan... kan iallafall tänka mig att komma in och panga lite cs om någon vill.
du kan inte bli bannad från ett acc, men du kan bli VACbannad och då får du inte lira på VAC secured servers... men alla fuskar typ endå idag :/

Officiella CS-Tråden!
jstalis sa:
jonathan_chips sa:
du kan inte bli bannad från ett acc, men du kan bli VACbannad och då får du inte lira på VAC secured servers... men alla fuskar typ endå idag :/
Haaha, jo jag vet vad en vacban är ;) lirade ett ett antal år relativt seriöst men orkade inte mer så laddade ner första random fusk för att tvinga mig själv att sluta, fuskade mot en polare 1v1...

Orkar inte lägga ner pengar på cs, inte ens 100 spänn.. får se om jag kan tatta någon polares gamla acc. så man kan lira lite, blev fan rätt sugen nu :(

Officiella CS-Tråden!
www.radicales.se

Name
RadicaLes.se Puben #1 [Map Cycle]
IP
62.20.49.139:27015
GameCS:Source

NameRadicaLes.se Puben #2 [Dust2 Only]
IP
62.20.49.139:27016
GameCS:Source

Snödjup