gurra-gurra-gurra
Ny medlem
officiella inlines tråden
snacka om inlines!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2 hjul för att kunna glida på bredare prylar när du gör nugens osv.... Bra om man åker street, sjukt dåligt om man åker rampTwinaren sa:tror att de ska finnas nåt spel :p Vad är det för skillnad om man har 4 eller 2 hjul?
Vad.. det kan knappast gå lätt att grinda i ramp om man kör 4 hjul.Jarle sa:2 hjul för att kunna glida på bredare prylar när du gör nugens osv.... Bra om man åker street, sjukt dåligt om man åker rampTwinaren sa:tror att de ska finnas nåt spel :p Vad är det för skillnad om man har 4 eller 2 hjul?
asså du är ute å kastar persiljepaj i skogen nuJarle sa:2 hjul för att kunna glida på bredare prylar när du gör nugens osv.... Bra om man åker street, sjukt dåligt om man åker rampTwinaren sa:tror att de ska finnas nåt spel :p Vad är det för skillnad om man har 4 eller 2 hjul?
Du får mer höjd, mer fart och bättre kontroll i ramp med 4 hjul. Sjukt dåligt med 2 i ramp om du jämför me 4.jibbar_N sa:asså du är ute å kastar persiljepaj i skogen nuJarle sa:2 hjul för att kunna glida på bredare prylar när du gör nugens osv.... Bra om man åker street, sjukt dåligt om man åker rampTwinaren sa:tror att de ska finnas nåt spel :p Vad är det för skillnad om man har 4 eller 2 hjul?
själv tycker då jag att man SKA ha två hjul för de är bäst=)
och det är inte alls sjukt dåligt om man åker ramp
har kört guldets minsta ramp och vert å typ alla luningar utan att de strular!
det var på två hjul jag lärde mej allt de jag kan idag förutom droppaoch 180 upp i rampJarle sa:Du får mer höjd, mer fart och bättre kontroll i ramp med 4 hjul. Sjukt dåligt med 2 i ramp om du jämför me 4.jibbar_N sa:asså du är ute å kastar persiljepaj i skogen nuJarle sa:2 hjul för att kunna glida på bredare prylar när du gör nugens osv.... Bra om man åker street, sjukt dåligt om man åker ramp
Som att jämföra en DHskida med en GS, båda går att köra för båda ändamålen men om du jämför dem sinsemellan till sitt tänkta användningsområde så är den andra värdelös
Läser du ens det jag skriver?!jibbar_N sa:det var på två hjul jag lärde mej allt de jag kan idag förutom droppaoch 180 upp i rampJarle sa:Du får mer höjd, mer fart och bättre kontroll i ramp med 4 hjul. Sjukt dåligt med 2 i ramp om du jämför me 4.jibbar_N sa:asså du är ute å kastar persiljepaj i skogen nu
Som att jämföra en DHskida med en GS, båda går att köra för båda ändamålen men om du jämför dem sinsemellan till sitt tänkta användningsområde så är den andra värdelös
www.ignitionshop.comTwinaren sa:vars finns det att köpa nya skenor,hjul och sånt nånstans?
lol youtube sök bara !Twinaren sa:nån som vet om det finns nån inlines film :p ?
men menar en film på dvd inte bara klipp på 5 minuter...ZeF sa:lol youtube sök bara !Twinaren sa:nån som vet om det finns nån inlines film :p ?
nej, det finns inga överhuvud tagetTwinaren sa:nån som vet om det finns nån inlines film :p ?
Det finns sjukt många inlinesfilmer. Här följer några exempel som har några år på nacken, men som ändå är galna:superunknown sa:nej, det finns inga överhuvud tagetTwinaren sa:nån som vet om det finns nån inlines film :p ?
Lite kul ändå att de går tillbaks till 4 hjul igen med dagens skenor, bara det att de fixat så royalegrooven blivit bredare.Gudrunnator sa:4 hjul = mer fart, lättare att svänga, svårare att träffa rails
2 hjul = lätt att träffa rails, mindre fart, svårare att svänga
Kör på 2 hjul själv och tycker ändå att man får tillräckligt mycket fart när man åker.
Det har väl nåt med att göra när man åker ramp har jag för mig.JesperEngstrom sa:vad jag inte fattar är att på vissa inlines är det 2 "hjul" som inte sticker ner lika långt som vanliga hjul alltså åker man inte på dom "hjulen", men dom är tröga att rulla okså så vet inte direkt vad dom gör för nytta ?
Okej :S, men vad ger det att ha dom i ramp då man ändo inte åker på dom ?, dom är som imellan dom två vanligaTwinaren sa:Det har väl nåt med att göra när man åker ramp har jag för mig.JesperEngstrom sa:vad jag inte fattar är att på vissa inlines är det 2 "hjul" som inte sticker ner lika långt som vanliga hjul alltså åker man inte på dom "hjulen", men dom är tröga att rulla okså så vet inte direkt vad dom gör för nytta ?
dom är grindhjul och är till för att man inte ska pajja skenan om man missar curbs och rails, till skillnad från vanliga hjul så glider domhär hjulerna om man råkar landa på dom, och suger inte fast.JesperEngstrom sa:Okej :S, men vad ger det att ha dom i ramp då man ändo inte åker på dom ?, dom är som imellan dom två vanligaTwinaren sa:Det har väl nåt med att göra när man åker ramp har jag för mig.JesperEngstrom sa:vad jag inte fattar är att på vissa inlines är det 2 "hjul" som inte sticker ner lika långt som vanliga hjul alltså åker man inte på dom "hjulen", men dom är tröga att rulla okså så vet inte direkt vad dom gör för nytta ?