Officiella PS3 Tråden!

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
Officiella PS3 Tråden!
Här kan man hissa och dissa playstation 3, Disskutera spel och adda folk på PSN
Själv tycker jag ps3 äger xbox i alla delar!

Officiella PS3 Tråden!
Håller med dock har Xbox partyfunktionen och bättre "friend"system.

Officiella PS3 Tråden!
Att slippa hosta upp en fisk om året för online känns gott nog för att jag ska välja ps3. Sen har vi ju det där med exklusiva spel oxå.. och om man inte gillar enformiga testostronladdade fpsgrejs så känns ps3 rätt given där oxå.
Men för att slippa nått jävla flamewar så får jag la lyfta fram att detta är en smaksak, så att säga.

PSN; Taili

Officiella PS3 Tråden!
Cookiemonster: DU kan väl lyfta fram bra konstruktiva åsikter om varför du tycker xbox är bättre än PS3.

Officiella PS3 Tråden!
Thomsson sa:
Cookiemonster: DU kan väl lyfta fram bra konstruktiva åsikter om varför du tycker xbox är bättre än PS3.
yessir, will do! enligt mej så tycker jag att xbox har mycke cleanare design både på själva konsolen och programvaran eller vafan man ska kalla det för... och kontrollerna är skönare i hästlängder! sedan så är det värt att betala för xbox online eftersom den är myckemycke bättre än ps3s...

Officiella PS3 Tråden!
CookieMonster sa:
muckar du gräl eller? utveckla varför du tycker att ps3 är bättre...
ps3 är bättre för att:
1. Prestandan är bättre än xbox. Tex xbox skulle aldrig klara oXtbXy5vO70]gt5[/MEDIA] Grafiken och fysiken
2. Betalar för online spel? Nej.
3. Sjukt bra med bluray spelare

Officiella PS3 Tråden!
jag tycker gt5 är ett dåligt exempel, forza matchar de rätt bra. Inget spel har uppnått vad ps3an klarar än, men om vi nu ska hänga upp oss på grafik så borde ju alla köra pc ist....

Edit; Blu-ray är ju hur bra som helst! Jag älskar film och tittar lätt lika mycket som jag spelar, det går ju knappt jämföra blu-ray och dvd

Senast ändrad:
Officiella PS3 Tråden!
Aili sa:
jag tycker gt5 är ett dåligt exempel, forza matchar de rätt bra. Inget spel har uppnått vad ps3an klarar än, men om vi nu ska hänga upp oss på grafik så borde ju alla köra pc ist....

Edit; Blu-ray är ju hur bra som helst! Jag älskar film och tittar lätt lika mycket som jag spelar, det går ju knappt jämföra blu-ray och dvd
Blu Ray är inte gay!

Officiella PS3 Tråden!
Cookiemonster: Det där var ju högst personliga åsikter. Till exempel jag gillar PS3 kontrollerna bättre, spakarna är mer "smooth" med mera.
Gillar även layoutet på ps3, känns inte lika töntig som på Xbox(Skrikiga färger och små glada gubbar mm.).

Mycket mycket bättre online är det inte heller, det enda som är bättre är ju just friendfunktionerna annars är konsolerna likvärdiga online.

Men som sagt, PC is the way to go!

Officiella PS3 Tråden!
PS3 handkontrollerna är inget vidare, blu-ray är trevligt liksom Metal Gear.
Xbox LIVE kostar en del men har inte blivit hackat som ps3ans motsvarighet. Friends och partysystemen är bra på xbox. Kinect är mycket bättre än PSs variant med sensorer, det viktigaste är vad ens vänner har så man kan lira med varandra. Mina vänner har xbox därför har jag en.

Officiella PS3 Tråden!
PS3 Har Sjukt Bättre Prestanda.
Gt5 Känns Några ggr Verkligare i fysiken en Forza

Officiella PS3 Tråden!
xbox!

Blu-Ray kollar man ju pa med hjälp av andra grejjer typ mediaPCn.

IngemarH79 sa:
det viktigaste är vad ens vänner har så man kan lira med varandra. Mina vänner har xbox därför har jag en.
Exakt! Och det känns som xbox har störst relevant marknadsandel, jag tror jag känner till max 2-3 personer som har ps3.

Thomsson sa:
Gillar även layoutet på ps3, känns inte lika töntig som på Xbox(Skrikiga färger och små glada gubbar mm.).
Men vi är väl snowboarders, gillar vi inte sana färger?

Officiella PS3 Tråden!
delta sa:
xbox!

Blu-Ray kollar man ju pa med hjälp av andra grejjer typ mediaPCn.

IngemarH79 sa:
det viktigaste är vad ens vänner har så man kan lira med varandra. Mina vänner har xbox därför har jag en.
Exakt! Och det känns som xbox har störst relevant marknadsandel, jag tror jag känner till max 2-3 personer som har ps3.

Thomsson sa:
Men vi är väl snowboarders, gillar vi inte sana färger?
Snöbrödeåkare... Jag tror att skidåkare har mer välutvecklad hjärna en snöbrädeåkare då vi kan hålla koll på två saker sammtidigt... Just sayin.

Officiella PS3 Tråden!
IngemarH79 sa:
Kebabmannen du är som ett troll, fast mycket tråkigare.
Kanske inte lika hårig. Nu går vi OT.
Nej men ps3an är slimad, snygg, perfekt, snygg igen, fin, snygg design, du kan spela längre på den en xbox 360, skönare kontroller, skönare spel, och har en bättre programvara en xbox 360.
Väntar på Xbox 540 cork.
"Det sprider sig sa tanten som bajsade i fläkten."

Officiella PS3 Tråden!
ni beter er alla som fanboys ...

men ja, min personliga preferns är ps3. Därför la jag ut cirka 2,000 kronor mer än jag hade "behövt".

PSN: KungenMartiin

Officiella PS3 Tråden!
Trist bara att xbox live i europa inte erbjuder samma feta tjänster som i USA...

http://www.cnbc.com/id/45552231
"Beginning on Tuesday and continuing through the month, Microsoft will give a face-lift to its Xbox Live online entertainment service that will allow subscribers to watch a wide array of mainstream television programming from the Xbox 360 console. "

Officiella PS3 Tråden!
KungMartin sa:
ni beter er alla som fanboys ...

men ja, min personliga preferns är ps3. Därför la jag ut cirka 2,000 kronor mer än jag hade "behövt".

PSN: KungenMartiin
Men det tjänar man in tack vare gratis onlineläge! :) Xbox blir svindyrt i längden.

Officiella PS3 Tråden!
Nu har jag inte lirat på ett tag då det kom 4,5 inatt!
Adda på PSN: jaymanjoe

Officiella PS3 Tråden!
Nu har det snöat mer och mer, jag tror ps3an kommer sammla på sig lite damm ...

Officiella PS3 Tråden!
nej förfan!

snowboard på dagen ps3an på kvällen :D (förutsatt att din lokala backe inte fortsätter efter mörkret har lagt sig)

vet iaf att granberget där uppe i vilhelmina fortsätter me strålkastare på kvällen, ända stället jag personligen känner till...

Officiella PS3 Tråden!
ben-heck-xbox-360-laptop.png

Officiella PS3 Tråden!
Thomsson sa:
Halo 3 var ju grymt!
d va inte värsta ..

för övrigt så skrev jag lite fel. Jag menade att Halo har vart overhypat EFTER releasen av första halo, o sedan SPECIELLT efter releasen av andra delen. Första halo var kanonbra, resten va ... overhypat och överskattat.

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp