Officiella PS3 Tråden!

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
Officiella PS3 Tråden!
Tycker ni om "Back to Karkarand"? :) Om ni lirar BF3 vill säga.

Sjukt nice med gamla goa banor och vapen tycker jag!

Officiella PS3 Tråden!
Håller också med, dock har jag ingen PC som kan hantera bf3 och det funkar klockrent på PS3.
Det enda jag kan klaga på är att man bara kan spela 24 spelare på en server.

Officiella PS3 Tråden!
båda har då HDMI kabel så inget att gnälla på men min kompis xbox gick sönder efter 9 dagar!
båda kan man spela online på (gratis på ps3, kostar på xboxen)
skit tillbehör till xbox...
Halo finns inte till ps3 )=
min ps3 dog efter ca 3 år! ):

men jag håller ännu för PS3!

Officiella PS3 Tråden!
Jag äger ingen x-box eller ps3 men om jag skulle köpa idag så är det definitivt PS3. Först och främst så är det communityn i xbox som gör att jag blir tillbakadragen. Jag har lånat kompisens xbox360 då och då och i stort sett vartenda gång så finns det nån sur jävel som skriker åt en en massa glåpord. Hur kul är det liksom? spelar jag online i ps3 så är det en annan historia och det mest nedlåtande jag har hört är \"Dude, are you drunk?\" (Jag förklarade sen att jag var helt ny, han svarade glatt med \"well, welcome to the game then!\")

Sen så fattar jag inte varför så mycket hat till PS3an? Varför ska alla fanboys hålla på och försvara konsolen om xboxen är överlägsen? Jag tänker så här:\"xbox fanboys\" ska gorma om att deras spelapparat är bättre än PS3an, men om PS3 vore verkligen en sämre konsol så skulle de egentligen inte ens bry sig. Kolla på Nintendo Wii, alla xbox spelare vet att den är sämre, därför bryr sig ingen. Jag vill inte identifiera mig i ett community där många har en smal och negativ inställning till en konsol över huvud taget.

Den sista och antagligen den viktigaste av alla anledningar jag väljer PS3 är Steamworks. Spel (som Portal 2) kan man nu spela med varandra med PC till PS3. De spel som jag aktiverar på Steam eller steamwworks, kommer också funka till PCn också. Att PS3 tecknar ett samarbete med världens mäktigaste spelutvecklare och speldistributör (VALVe - steam) är för mig ett extremt tungt argument att välja PS3.

Hoppas att alla xboxare inte väller galla över mina argument men jag sätter min \"flameshield\" på då

Senast ändrad:
Officiella PS3 Tråden!
SverigeTomten sa:
Jag äger ingen x-box eller ps3 men om jag skulle köpa idag så är det definitivt PS3. Först och främst så är det communityn i xbox som gör att jag blir tillbakadragen. Jag har lånat kompisens xbox360 då och då och i stort sett vartenda gång så finns det nån sur jävel som skriker åt en en massa glåpord. Hur kul är det liksom? spelar jag online i ps3 så är det en annan historia och det mest nedlåtande jag har hört är \"Dude, are you drunk?\" (Jag förklarade sen att jag var helt ny, han svarade glatt med \"well, welcome to the game then!\")

Sen så fattar jag inte varför så mycket hat till PS3an? Varför ska alla fanboys hålla på och försvara konsolen om xboxen är överlägsen? Jag tänker så här:\"xbox fanboys\" ska gorma om att deras spelapparat är bättre än PS3an, men om PS3 vore verkligen en sämre konsol så skulle de egentligen inte ens bry sig. Kolla på Nintendo Wii, alla xbox spelare vet att den är sämre, därför bryr sig ingen. Jag vill inte identifiera mig i ett community där många har en smal och negativ inställning till PS3.

Den sista och antagligen den viktigaste av alla anledningar jag väljer PS3 är Steamworks. Spel (som Portal 2) kan man nu spela med varandra med PC till PS3. De spel som jag aktiverar på Steam eller steamwworks, kommer också funka till PCn också. Att PS3 tecknar ett samarbete med världens mäktigaste spelutvecklare och speldistributör (VALVe - steam) är för mig ett extremt tungt argument att välja PS3.

Hoppas att alla xboxare inte väller galla över mina argument men jag sätter min \"flameshield\" på då
WORD OOCH +1 På Den!
Sjukt att så är det.

Officiella PS3 Tråden!
Att jämnföra PS3 och Xbox360 är som att jämnföra Contour och Go pro.
Contour är använt av de som vill ha bra ljudkvalite och smooth design
Go Pro används av Nästan alla för att Proffsen använder det!
Ps3 änvänds av de som vill ha kvalite på spelen och inte bara laserskjutande FPS Spel.
Xbox360 används av nästan alla för att tex. Machima och IGN använder det.
Rätta mig om jag har fel.

Officiella PS3 Tråden!
Nu är ju inte snacket om vilken maskin som är bäst i tråden utan ps3 tråden.

Men bara för att få nån klar het i det här grabbar så ska ni veta att Microsoft håller dom flesta spel tillverkarna vid strupen och säger att om dom inte levererar prestandan lika bra till båda maskiner så tänker inte Microsoft köpa spelen. Alltså så får inte ps3 en ärlig chans.
För kollar man dom på dom spel som bara släpps till ps3 så ligger crapbox en bra bit efter!

Ad me on ps3 BluntRider !

Officiella PS3 Tråden!
BataZion sa:
Nu är ju inte snacket om vilken maskin som är bäst i tråden utan ps3 tråden.

Men bara för att få nån klar het i det här grabbar så ska ni veta att Microsoft håller dom flesta spel tillverkarna vid strupen och säger att om dom inte levererar prestandan lika bra till båda maskiner så tänker inte Microsoft köpa spelen. Alltså så får inte ps3 en ärlig chans.
För kollar man dom på dom spel som bara släpps till ps3 så ligger crapbox en bra bit efter!

Ad me on ps3 BluntRider !
Tex. Assasins creed ser fult ut på crapbox!

Officiella PS3 Tråden!
SverigeTomten sa:
Sen så fattar jag inte varför så mycket hat till PS3an? Varför ska alla fanboys hålla på och försvara konsolen om xboxen är överlägsen? Jag tänker så här:\"xbox fanboys\" ska gorma om att deras spelapparat är bättre än PS3an, men om PS3 vore verkligen en sämre konsol så skulle de egentligen inte ens bry sig. Kolla på Nintendo Wii, alla xbox spelare vet att den är sämre, därför bryr sig ingen.
Bra summering!

(Får mig dessutom att tänka på PC vs. Mac...)

Officiella PS3 Tråden!
Va har ni för PSN level själv har jag lyckats kämpa ihop till 14 men sen jag flyttade upp till Åre så blir det inte lika mycket gameande längre. Lirar mest nya Cod men har en hel del spel i massa olika kategorier. Är det nån som kör ps move?

Officiella PS3 Tråden!
Det är fler personer som har Xbox 360 för att det är billigare. Om PS3 vore billigare än Xbox 360 så skulle fler har PS3.

Senast ändrad:
Officiella PS3 Tråden!
jibber97 sa:
Det är fler personer som har Xbox 360 för att det är billigare. Om PS3 vore billigare än Xbox 360 så skulle fler har PS3.
Vet du vad du snackar om?
Ps3 kostar 1998 kr om inte till och med billigare än så. Det är grattis och spela online så då undrar jag hur du får det billigare än ett crapbox där du måste betala för att kunna spela online?

Officiella PS3 Tråden!
man får bättre precision på dualshock 3 kontrollerna!
Fölåt om jag stavar fel, är inne på PS3:an...
Visst kan man vara inne på freeride på xbox? webläsare måste den ju ha...

Officiella PS3 Tråden!
Jag har haft problem med att jag inte kan spela online på mitt ps3...
Högst upp i högra hörnet står det "du har kopplats från åtpunkten" eller nåt sånt :S

Jag kan vara inne på datorn men inte på ps3..

Officiella PS3 Tråden!
jibber97 sa:
Jag har haft problem med att jag inte kan spela online på mitt ps3...
Högst upp i högra hörnet står det "du har kopplats från åtpunkten" eller nåt sånt :S

Jag kan vara inne på datorn men inte på ps3..
Fasen, Jag har inget problem med det....

Officiella PS3 Tråden!
jag har ett 360 ihopkopplat till 24" dataskärm inte mycket som slår det faktiskt ( säger inte att ps3 inte kan göra så men det är riktigt grymmt)
jag spelar xbox för halo serien och för att det finns mer spel och skönare kontroller. suger dock att det kostar live.

Officiella PS3 Tråden!
Jag har ett problem med en av mina ps3 kontroller. Den har bara slutat fungera om man inte har laddnings sladden i. Om man har laddnings sladden i fungerar kontrollen men så fort jag drar ut kontrollen så dör kontrollen... Någon som vet om man kan fixa detta eller om man kan "reboota" kontrollen?

Tac på förhand :)

Officiella PS3 Tråden!
Till Jibber kolla upp om ditt modem stöder UPNP (universal plug and play) stavning?

Victor testa att damsuga ditt ps3

Tillbaka
Topp