LarssonMax
Ny medlem
Officiella PS3 Tråden!
Någon som kör BF3 till PS3?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JappMaxLarsson sa:Någon som kör BF3 till PS3?![]()
Om man gillar prey and spray så.BataZion sa:Lira CoD betydligt bättre spel!
+1S_Geust sa:ps3 design är finare än xboxens!
xboxen kanske är ful som stryk men tar ps3an i bild kvalle easy !!S_Geust sa:ps3 design är finare än xboxens!
Har du någonsin provat att koppla en ps3a till 48"Tv med hdmi?HampZz0n sa:xboxen kanske är ful som stryk men tar ps3an i bild kvalle easy !!S_Geust sa:ps3 design är finare än xboxens!
Alltså, jag är inbitet Xbox fan. Men det finns inget som är bättre med Xbox förutom den där skiten att man samlar achivements och kan spendera poängen.HampZz0n sa:xboxen kanske är ful som stryk men tar ps3an i bild kvalle easy !!S_Geust sa:ps3 design är finare än xboxens!
har kopplat upp mitt 360 till en samsung led 46 med hdmi och det var heelt Insane ,jämförde med en polares ps3 och 360 hade bättre bild på dom alla spel vi jämförde med (skyrim, black ops,mw2.Kebabmannen sa:Har du någonsin provat att koppla en ps3a till 48"Tv med hdmi?HampZz0n sa:xboxen kanske är ful som stryk men tar ps3an i bild kvalle easy !!S_Geust sa:ps3 design är finare än xboxens!
Om inte, Prova snarast och var beredd. Din haka kommer se ut som chads gap.
LED? Prova O-LED istället. HEEELT Sjukaste!HampZz0n sa:har kopplat upp mitt 360 till en samsung led 46 med hdmi och det var heelt Insane ,jämförde med en polares ps3 och 360 hade bättre bild på dom alla spel vi jämförde med (skyrim, black ops,mw2.Kebabmannen sa:Har du någonsin provat att koppla en ps3a till 48"Tv med hdmi?HampZz0n sa:xboxen kanske är ful som stryk men tar ps3an i bild kvalle easy !!
spelar inte bil spelKebabmannen sa:LED? Prova O-LED istället. HEEELT Sjukaste!HampZz0n sa:har kopplat upp mitt 360 till en samsung led 46 med hdmi och det var heelt Insane ,jämförde med en polares ps3 och 360 hade bättre bild på dom alla spel vi jämförde med (skyrim, black ops,mw2.Kebabmannen sa:Har du någonsin provat att koppla en ps3a till 48"Tv med hdmi?
Ni borde prova Gt5 Till PS3 och forza till 360. GT5 Vinner med Mycket.