Offpiste Saas-Fee
Hej,
Är det någon som har varit i Saas-Fee och kört mycket offpiste och kan dela med sig om vad de tycker om Saas-Fee som offpist resmål?
Söker i recensioner på nätet och det pratas mest om hur trevlig byn är och att pisterna är välpreppade. Börjar ana oråd.....
Är det för att det är begränsat vad med offpiste pga glaciär etc?
Tack på förhand.
L-E
Är det någon som har varit i Saas-Fee och kört mycket offpiste och kan dela med sig om vad de tycker om Saas-Fee som offpist resmål?
Söker i recensioner på nätet och det pratas mest om hur trevlig byn är och att pisterna är välpreppade. Börjar ana oråd.....
Är det för att det är begränsat vad med offpiste pga glaciär etc?
Tack på förhand.
L-E