Offpisttips Disentis?
Tjing, nån som varit i Disentis-Sedrun och har tips på bra repor (inte minst offpist)? Ska dit om två veckor. (Läst artikeln i näst senaste Åka skidor, men den gav inte så mkt.)
Värt att åka i Sedrun också, eller räcker Disentis för en dag? Finns det nån skogsåkning? Andra tips? Tack! /Ola
Värt att åka i Sedrun också, eller räcker Disentis för en dag? Finns det nån skogsåkning? Andra tips? Tack! /Ola