Ol Dirty

z0la

Ny medlem
Ol Dirty
Hallooo!
Sitter o funderar på om jag skulle ta o beställa ett par Ol Dirty. Men vet inte hur dem är... Någon som har erfarenhet av dem? ser ju rätt mjuka ut på bilden. Men är dem tjocka, sköna etc. ?

Ol Dirty
Jag tyckte dom var skitäckliga när jag testade polaren.. Handtag är en smaksak.
Tycker du ska köra på Odi Longnecks, aldrig några andra handtag för min del! Alla jag känner som kör med longnecks är asnöjda.

Ol Dirty
men vadfan ett par hantag...Dra upp en jävla tråd för ett par hantag är de bara jag som tycker de är helt fel....!? och köp dom om dom är bra.Är dom dåliga?köp nya du har väl egen smak hoppas jag eller är du en kille med VÄRRSTA modet? som bara måste ha dom för andra har dom??

Ol Dirty
Bigsmoke sa:
men vadfan ett par hantag...Dra upp en jävla tråd för ett par hantag är de bara jag som tycker de är helt fel....!? och köp dom om dom är bra.Är dom dåliga?köp nya du har väl egen smak hoppas jag eller är du en kille med VÄRRSTA modet? som bara måste ha dom för andra har dom??
Hmm.. då du håller händerna på handtagen 95% av tiden du cyklar så är det väl bra och ha ett par handtag som du trivs med och inte får valkar mm. av. Ni vill inte ens se mina hur dom ser ut.

Ol Dirty
HAHAHA bigsmoke, you made my day! Tror du helt ärligt att jag lägger upp en tråd och frågar om ett par handtag helt i onödan´och varrå mode! Vill ju bara ha ett par sköna handtag som inte slits utt efter 6 timmars körande. Kan ju vara bra att veta vilka som är goa och sånt oxå. Resten tar vi på PM tack!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp